Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Skarżysko Kamienna
5096 cm3
301 KM
315 Nm
5.50 s
Chciałbym Wam zaprezentować moje oczko w głowie, a mianowicie Forda Mustanga GT z 1995 roku. Pięciolitrowy silnik nie powalał mocą bo z fabryki konik wyjechał z 218 koniami mechanicznymi, na początek wystarcało ale szybko zaczęło ich brakować. Od zawsze amerykańskie samochody były moja pasją a dźwięk V ósemki powodował że ciarki przechodziły mi po plecach stąd taki wybór. Kiedy auto trafiło w moje łapy było 100% seryjne, zielone z beżowym dachem, automatyczna skrzynia biegów i offradowym zawieszaniem. Od początku wiedziałem jak to wszystko ma wyglądać i jeździć wiec od słów przeszedłem do czynów. Aktualnie mało przypomina fabrykę. Stylistyka całości zachowana czystą formą a moim głównym celem jest jak najwięcej mocy bez żadnym kompromisów i dlatego silnik przeszedł mody żeby być mocnym wolnossakiem ale w przyszłości trafi do niego zapewne kompresor i nitro. Silnik aktualnie ma zhamowane 301km ale ciągle jest na seryjnych wtryskach i programie, celem na przyszły sezon jest zmiana układu paliwowego i strojenie aby uzyskać około 360-380km.
dużo by o tym pisać ;)
-głowice: Trick Flow Specialties TFS-51400004
-blok: rozwiercony pod większe tłoki
-tłoki: Speed-Pro Hypereutectic Pistons
-wałek rozrządu: Trick Flow Specialties TFS-51402000
-popychacze: Trick Flow Specialties TFS-51400510
-laski popychaczy: Trick Flow Specialties TFS-21406700
-pokrywy zaworów: Trick Flow Specialties TFS-51411801
-rozrząd: Trick Flow Specialties TFS-51478520
-pompa oleju: Trick Flow
-pompa wody: Trick Flow
-performanceowa chłodnica
-kolektor ssący: Trick Flow Specialties TFS-51511002
-przepustnica: Ford Racing 70mm
-filtr: Pippercors Pro
-pompa paliwa: Walbro 255l
-dolot: mojego projektu 80mm polerowane aluminium
-kolektory wydechowe: BBK Performance 15290, Silver ceramic coated
-wydech środkowy: MagnaFlow Tru-X Stainless Steel Crossover Pipes 2,5
-śruby silnika ARP
-świece: Ford Racing
-kable: Ford Racing
-aparat zapłonowy: Ford Racing
-moduł zapłonowy: Crane Cams
-koła pasowe: Trick Flow aluminium
-panewki i pierscienie: Sealed Power
-wszystkie uszczelki: Fel-Pro
-oprócz tego został wyeliminowany EGR i smog pompa
-oryginalna beżowa zastąpiona czarną
-czarno-szare fotke zaadaptowane z Hyundaia Tiburona
-białe zegary Indiglo Cobra style
-3 zegary na słupku: AFR, Oil Temp, Oil Pressure, słupki obszyte skórą
-Shift light
-Custowy drążek zmiany biegów + kula nr8 jako gałka
-amortyzatory: o skróconym skoku Kayaba Gas-a-just
-sprężyny: Eibach Pro Kit - 2,5
-felgi ASA by BBS 8,5 i 9,5 x 19
-opony: 245/30 i 275/35 Goodyear Eage F1
-dystanse: przód 18mm tył 41mm (spasowane idealnie aby koło było na swoim miejscu)
-przód: zaadaptowane przeze mnie 6-cio tłoczkowe z Porsche Cayenne Turbo z tarcza 14 cali
-tył: narazie seria + klocki Gold Stop
-oryginalny automat zastąpimy 5-biegowym manualem Borg Warner
-kewlarowe sprzęgło Spec stage 2+
-przełożenie tylnego mostu skrócone z 2,72 na 3,73
-nowe tarczki szpery i wszystkie łożyska tylnego mostu
seryjne 8 głośników z 3 wzmacniaczami + stacja multimedialna JVC 7 cali touch screen
pierwsza przejażdżka tym autkiem...
Slow but Low...
-dosc szybki
-dosc ladny jak na swoje lata
-v8
-ponad 3 lata bez tablicy rejestracyjnej z przodu :)
-301 km ale ciągle trwa walka
Superchargerze do Mustanga
a jako auto to Ford GT40
Super stang!;) Myślę właśnie o takich felgach :) Zapraszam do obejrzenia mojej Cobry ;)
Super auto, kosztowało troche czasu i pieniędzy raczej ale efekt widoczny.
czesto widywany w skarzysku:) widzialem na zywo robi wrazenie:) zapraszam do mnie;p
aż wcisnęło mnie w krzesło. super bryka odpicowana i pewnie szybka:D pozazdrościć;) pozdrawiam
zajebiste auto, nie ma możliwości aby się za nim nie obejrzeć na mieście :) widać że kupe siana, pracy i czasu mu poświęciłeś
no no...ale fura!! Widać,że dbasz, o by tak dalej. Daje 10/10. Wpadnij do mnie...
Piękny ford sam też chce namalować na swoim Mustangu dwa srebrne pasy 10/10
ZAPRASZAM DO MNIE
Kapitalna metamorfoza. Wyglądał dość skromnie a teraz jak rasowy ścigacz. Robi wrażenie. Szkoda że dużo pali... i trochę nieadekwatnie do mocy.
Przepiekny Mustang,zakochany w tym autku jestem pozdro i zapraszam do skomentowania moich bryk
Przez tą maszynę zakochałam się w autach... Widać że właściciel ma gust - świetnie się prezentuje w tym kolorze i w tych bucikach;)
Zazdrość mnie zżera;) pozdrawiam!
Extra autko fajnie się prezentuje i zwraca na siebie uwagę widać że właściciel dopieszcza i dba o nie oby tak dalej pozdrawiam i zapraszam
jeździłem takim, bardzo fajne auto, ale masz racje zawieszenie i hamulce to pomyłka, silnik wypas dźwiękowy :) pali ci 15l??????? mojej znajomej palił 20-25l a silnik miał ok 50 tys km oryginalne i był zdrowy
Powiem tyle...jak kiedyś gdzieś zobacze to auto to napewno uslinie sie na jego widok i zrobie wszystko żeby dokładniej obejrzeć.. :)
MISTRZOSTWO jak sie zmieniło wizualnie.. :))
nie no tutaj to nie ma co pisac wystarczy ze spojrzymy i wszystko jasne ze to jest ARTYZM BOGA
Zacne auto, tylko pozazdrościć ;) V8 już samym rykiem silnika przyprawia o dreszcze
Mustang Bardzo ładny :D
Nieporównywalnie ładniejszy niż był na początku.
Chociaż nie twierdzę że był brzydki : )
Do osiągnięć dopisz: Najładniej chodzący silnik w Skarżysku.
mogę potwierdzić :)
wszystkie zmiany wyszły na ogromny plus ;) Na żywo autko się o wiele lepiej prezentuje...POZDRAWIAM!!!
Rewelacyjnie się prezentuje w tej kolorystyce i na tych felgach! Brak rejestracji nie zakłóca całokształtu ale. Ja też jeżdżę bez rejestracji na środku bo fabryka inaczej przewidziała.. Pozdrawiam.
teraz wygląda agresywnie. Ładnie z tymi pasami i felgami. Mało mocy jak na takie auto.
Zużycie paliwa to jest ten ból...
Znam to :)
Pozdro i zapraszam do mnie.
Aj te amerykańskie silniki o ogromnych pojemnościach i małych w stosunku do nich mocach. Przypominają piękne czasy, kiedy paliwo liczyło się w centach ;p Fajnie odpicowany Mustang, szkoda, że to akurat ten "najdziwniejsz
Świetna Bryczka, czesto widywana na SKO, a tuning bardzo profesjonalny! pewnie szarpneło po kieszeni:D:D
a mi sie podoba czarny z czarnym dachem -jakbym miał czanego w cabrio to tez bym tak zrobił , i zderzak od cobry super , jak masz możliwośc to wstaw jeszcze maske od cobry ,zajebisty kolor i autko -wielki respect -pozdra
piękny... dosłownie kocham ten model pięknie utrzymany naprawde wielkie uznanie dla właściciela :) pozdro i zapraszm do mnie :)
Witam
Mi sie bardzie podobal oryginalny mustang gt cabrio.Dach w kolorze wnetrza. Brazowy dach pasuje do czarnego auta i zielonego np a czarny to raczej do innych kolorow.Moze warto pomysliec o zrobieniu hardtopu np jak
cccccccuuuuuuuuudddddddoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zapraszam do siebie
bardzo ładne autko..prezentuje sie idealnie..pozdrawiam i zapraszam do mnie..
niezly mustang!! fajnie sie prezentuje na tych alu i glebie!silnik kozak!! pozdrawiam i zapraszam
lotosX dodał pojazd do ulubionych