Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Krakow
4601 cm3
450 KM
4.70 s
Miałem kiedyś Forda Mustang GT 1995 w automacie. Auto miało 220KM ale przez automatyczną skrzynię nie było czuć tej mocy. Zawieszenie bujało. Największym plusem był silnik. Całą resztę należało być zamienić częściami aftermarket´owymi, których pełno w USA i wtedy było by to świetne auto i koniecznie wrzucić manual. Natomiast od kwietnia 2012 mam Forda Mustanga SVT Cobra i to już jest zupełnie inna bajka. Po 99 roku amerykanie zrobili duży postęp w swej motoryzacji. SVT to dla Forda jak M-Power dla BMW i to czuć! To auto już fabrycznie jest zrobione pod ostrą jazdę, a silnik 4.6 V8 4V ma wielki potencjał. Znajomy z Kanady zrobił 1200KM. Ja mam zrobione parę modyfikacji i moc skoczyła o 100KM w porównaniu do fabrycznych 320KM. Wielki moment obrotowy powoduje, że auta w większą mocą nie dają mojemu rady. Zawieszenie doskonałe ze szperą (mit amerykańca co jedzie tylko na przód legł w gruzach). Lubi jak się go pogoni bokiem. Trzyma się w zakrętach nie gorzej niż M-Power. Jedynie co to obniżyłem go i jest jeszcze lepiej. Najlepsze są opony szerokie 275 bo fabryczne 245 nie dają rady niestety i to jest jedyny minus. Bez szerokich opon, obniżonego zawieszenia ciężko wystartować na maksa żeby tyłkiem nie zarzucało i nie było tzw. wheel hop´u. Po modach jest prawie idealnie. Cobra to topowy model więc i trzeba liczyć, że będzie droższa w zakupie od GT jakieś 2 razy ale warto. Spalanie też mniejsze niż 95 GT. Na trasie ok.100km/h z 3 dorosłymi osobami spalił 9,7l/100km PB98. Ostra jazda mieszana 14,7l/100km i ani kropli więcej. Średnie minimalne spalanie orientacyjne 12l/100km bo nie testowałem. Co dobre to jak tylko zdejmie nogę z gazu i pojedzie ok.90km/h na V biegu obroty jakieś 1200RPM i spalanie prawie jak katalogowe 9,5l/100km. Wyjątkowość tego auto sprawie, że każdy się za nim obejrzy. Czy ma 10 lat czy 80, również kierowcy drogich niemieckich sportowych samochodów oraz jest to lep na płeć piękną.
http://www.hotrod.com/eventcoverage/2001_ford_svt_mustang_cobra
Flowmaster American Thunder Catback Exhaust
K&N Cold Air Induction Filter System
MAC Ceramic Longtube Headers
BBK Catted Shorty X-Pipe
Zawieszenie Bilstein H1
Diablo “Predator” Performance Chip + 93octane
zupełnie nowa skrzynia Tremec 3650
MGW shortshifter
sprzęgło Exedy Mach 400 Stage 2
mocna linka sprzęgła Maximum Motorsports High Performance Clutch Cable
regulator sprzęgła w ścianie grodziowej Firewall Cable Adjuster
Steeda Quick Release Clutch Quadrant
świece NGK Iridium IX Performance Spark
śruby Maximum Motorsports Low Profile IRS Subframe Bolts
sportowe sprężyny obniżające H&R Race Springs (czerwone, tylko dla Cobry Coupe)
Polyurethane Spring Isolators
Steeda Caster Camber Plates
spoiler przedniego zderzaka Mustang Mach 1 Chin Spoiler
tylni spoiler Roush Stage 3 Rear Wing (jeszcze niezałożony)
vinyl przyciemniający tylnie lampy (nie założony)
srebrny vinyl napis COBRA na tylni zderzak - Bob White Decals (jeszcze nie założony)
przyciemnienie szyb (trójkąty i tył na maksiumum)
Maximum Motorsports Strut Tower Brace
Steeda Rear Shock Tower Brace
Steeda IRS Differential Cover Brace
Ford Racing Aluminum Driveshaft
Lakewood Driveshaft Safety Loop
Ford Racing 3.73 Gears
Rear End Installation and Bearing Kit - 8.8in
Steeda Underdrive Pulleys
MSD Blaster Coil On Plug Set
Steeda X2 Ball Joint Kit
Steeda Bumpsteer Kit
W planach Kenne Bell kompresor
Ford Modular engine DOHC 4.6 V8 4V 4601 cc, 281 CID
fotele skóra Cobra z alkantarą \\\\\\\\\\\\\\\"Medium Parchment\\\\\\\\\\\\\\\"
zegary białe Cobra, gałka zmiany biegów skóra, aluminiowe pedały
el.szyby, el.lusterka itd, ABS, TCS (inteligentna kontrola trakcji)
Bilstein, Steeda, H&R, Maximum Motorsports
szpera IRS, auto lubi jak się je goni bokiem
Zestaw fabryczny:
radio Mach6
głośniki Bose w drzwiach, w lusterkach bocznych, bok tył, bagażnik.
zmieniarka 6CD wbudowana w radio
subwoofer w bagażniku
dwa wzmacniacze pod półką bagażnika
Mustang Race 2013 :)
Supercharger (kompresor) i moc powyżej 600KM
+ bardzo wiele
- trakcja przy starcie, trzeba szerokich opon, obniżenia zawieszenia i małych modyfikacji by ruszyć na 90% inaczej tyłek goni
osiągam przyjemność każdego dnia jadąc tak przyjemnym samochodem
2013 GT500 Super Snake
lotosX dodał pojazd do ulubionych
adriank9 uznał sesję jako wyjątkową