Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1981 r.
Wrocław
1998 cm3
101 KM
155 Nm
12.00 s
Granada Kombi, zwana przeze mnie mobilna sypialnia opancerzona.
Mobilna z natury rzeczy, w koncu to autko. Stworzone zostalo po to aby jezdzic. I jezdzi tak jak powinno:)
Sypialnia.. a to juz cecha tego modelu. Granada kombi ma taka zalete ze pomijajac swoje rozmiary, ma rozkladane oparcie tylnej kanapy.. i tworzy sie plaska powierzchnia o dlugosci ponad 2m. Wiecie w jak komfortowych warunkach mozna w niej nocowac? Lepiej niz w namiocie:) Polecam!!
A opancerzona.. tego opisac nie mozna. Trzeba sie przejechac zeby zrozumiec. Wrazenie jakby sie kierowalo czolgiem wsrod tych wszystkich pudelek plastikowych.
Jeszcze tylko napisze o wyposazeniu:
- wspomaganie kierownicy
- el. regulowane lusterka
- szyberdach na korbke
- konsola na podsufitce
W tej chwili brak. Jedyny tuning jaki biore pod uwage w tym kombiaczku to:
- ladne felgi w klimacie
- przyciemnienie szyb na poziomie bagaznika - tak, wiem, kto to pomyslal, przyciemniac szyby w takim aucie..;) Niestety kombiaczki granady nie posiadaly (a przynajmniej bylo to baardzo rzadkie) rolet i bagaznik jest niczym nie zakryty, troche to przeszkadza bo nic nie mozna tam zostawic.. Polska;-)
Podstawowy silnik montowany w tych latach w granadzie. Rzedzowka 4cylindry, mocniejsza od V6 od tej samej pojemnosci lecz juz nie tak kulturalna. Moc i moment dostepne na wysokich obrotach. Ale z tym silnikiem nie jest to samochod wyscigowy. Dyferencjal od 2.3 czyni ja niesamowicie komfortowym srodkiem przemieszczania sie na trasach (przy 120km/h okolo 2800obr) ale spod swiatel nie pojezdzi sie:) I dobrze, bo szkoda:)
Spalanie ok, przyzwyczailem sie;-) Na trasie 12l, w miescie zalezy od okolicznosci;)
Wnetrze zostalo zmienione. Autko nie posiada oryginalnego pochodzenia wiec postanowilem dostosowac je pod swoje widzimisie. Byla to wersja pomiedzy L a GL, tapicerka materialowa, troche robocoz wygladajaca. Zamontowalem piekny, brazowy welur, boczki z drewienkiem. Oba przednie fotele posiadaja regulacje podparcia ledzwiowego. Jednak materialy wykonczeniowe znacznie moga poprawic samopoczucie kierujacego:)
Tylne amortyzatory pompowane.
Typowa kanapa, buja sie na zakretach (choc mimo to trzyma sie jak przyklejona) ale polskie drogi jej nie straszne.
Radio wiekowe, choc juz nie w klimacie poczatku lat 80. 4 glosniki, w bagazniku dobre, w boczkach przednich jak jest glosniej to harczy. Trzeba wymienic.
Ciekawostka: wersja po liftingu posiada z lewej strony kierownicy dzojstik do regulacji glosnosci kazdego glosnika z osobna. Mily i przydatny bajer:)
Kazdy wyjazd jest niezapomniana przygoda:)
Autko dostalo w tyl, zgielo sie w pol i naprawa nie byla oplacalna.
Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.
Ja uwielbiam stare autka, nie widze zadnych wad;-)
Po prostu cacuszko
super bryka 10/10 zapraszam do skomentowania mojej fiesty
super furka , ladne aluski :))) pozazdroscic:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
latało sie kiedyś ... mam same dobre wspomnienia z tym modelem gratuluje utrzymania
pozdrawiam i zapraszam do mojej sierry
Qltowe auteczko. Po stracie swojego rodzynka ze stajmi Forda zastanawiam sie nad zakupem Grandzi. Gratuluje pasji i utrzymania auta w takiej kondycji. Coraz mniej tych aut na drogach. Wielkie silniki, ogromne (jak na nas
Piekna Granada, najlepszy typ nadwozia:) 6
Fajna Granada po mojej okolicy jeździ podbna daje 6 i zapraszam do mnie
i tej Granadzie rownież 6!
To było auto...Kto miał,ten wie. Pozdrawiam.
6 za klasyka ! piękne fotki!
Fajny kawał krążownika!!!
Fajna grandzia... moj tata kiedys mial granadę, tylko w sedanie, 2.3 V6 w wersji ghia z pałna elektryka i szarą skóra... Świetna limuzyna i w dodatku klasyk... kanapa z tyłu to jak wersalka... Cudne auto... bardzo komfo
Hehe.... Bardzo fajne miejskie, małe autko :)
A tak na powaznie to fajnie ze sa ludzie ktorzy dopiesczaja własnie takie babunie :)
Pozdrawiam