Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Częstochowa
1400 cm3
75 KM
106 Nm
12.60 s
jak na dany rocznik dość dobre wyposażenie:
- el. lusterka
- el. szyby
- deska digital
- centralny zamek
- imobilaizer
- grill i wlot w zderzaku
- strumienica
- skrócona dźwignia zmiany biegów (ok 5cm.), nowa gałka, mieszek i ramka
- lotka tylnej klapy
- obiżony o -5/-4
- silnik 1.4 z głowicą z 1.6 co dało większe zawory i kanały dolotowe i wydechowe
- założony wtrysk, komputer i digiplex z 1.6
- obudowa wtrysku z bravo 1.4 12v, kompletny dolot ze stożkiem
- kolo zamachowe i komplet sprzęgła z 1.6
- zamontowany OCT
- prawie seria ale przełożona z młodszej tempry
- nakładki pedałów i podstopnica z blachy ryflowanej
- trójramienna skórzana kierownica abarth
- dodatkowe wskaźniki ciśnienia w układzie dolotowym, ciśnienia i temperatury oleju
- amortyzatory robione na zamówienie
- sprężyny eibach
- koła borbet typ B srebrne 14" i czarno/srebrne 15"
- rozpórka kielichów firmy D&W
- radio Blaupunkt Milano MP28
- głośniki tył MacAudio MX69.3 trójdrożne 6"x9"
- głośniki przód Blaupunkt Thx462 dwudrożne 4"x6"
wycieczka do Łodzi w środku nocy trzema autami w drugi dzień świąt
- wsadzić zakute 8v 2.0 DOHC i przystosować pod kompresor
- założyć kompletne ospojlerowanie abarth
- znaleźć napęd Q4 z AR 155
+ dużo miejsca
+ jak na ten silnik dość dynamiczny
- trochę głośny
- kiepska możliwość tuningu wyglądu auta
165km/h podczas powrotu z Pyrzowic do domu
Jak się tylko chce i ma się pomysł to zawsze można coś ładnego wykombinować i tego życzę ;)
lotosX dodał pojazd do ulubionych