Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Poznań
1580 cm3
103 KM
10.60 s
Kolejny Fiat Siena kupiony w kwietniu 2018 od 80-cio letniego pierwszego właściciela, który przejechał nim zaledwie 48525km.
Rok produkcji 1998, rejestracja styczeń 1999.
Auto w oryginalnym lakierze (wymieniona przednia szyba i minimalna wyprawka na tylnym prawym błotniku), dosłownie bez żadnego odprysku i wgniota. Pod lupą można by znaleźć ryski przy klamkach.
Dodatkowo zamówione przez pierwszego właściciela:
- radio Pioneer + tylne głośniki tej samej marki,
- alarm,
- dzielona tylna kanapa,
- tylne nadkola.
W międzyczasie dodana naklejka na tylnej klapie "Polski Fiat" (auto to było produkowane najpierw w Argentynie - poprzedni mój model o rok starszy miał szyby jeszcze z Argentyny, a potem również w Polsce).
1.6 16V, instrukcja podaje o połowę mniejsze zużycie oleju niż dla 1.4 8V (0,35 litra na 1000km).
Bardzo dobrze wkręca się na obroty.
Seryjne + radio jak powyżej, trochę różnic w stosunku do 1.4 EL:
- obrotomierz,
- zegarek,
- kontrolka niedomkniętych drzwi,
- dodatkowa półka po lewej stronie deski rozdzielczej,
- schowek zamykany na kluczyk,
- regulacja podświetlenia deski rozdzielczej,
- regulacja wysokości kierownicy,
- dźwignia hamulca ręcznego obszyta skajem,
- pokrowiec na gaśnicę,
- dodatkowe nawiewy w konsoli środkowej (na nogi),
- podpórka pod lewą stopę,
- uchwyt na monety,
- lepsza gatunkowo tapicerka,
- kieszenie w oparciach przednich foteli,
- inne boczki drzwi (całkowicie zakryte).
Seryjne, ponoć zaprojektowane specjalnie pod polskie dziury (według reklamy).
Jak wyżej.
Jeszcze nie było.
Sportowa wkładka filtra powietrza.
Jak w 1.4, plus tutaj mamy mocniejszy i cichszy silnik, który jest nawet często oszczędniejszy.
Na razie nie ma.
Lancii Kappa 2.4 20V.