Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Dąbrowa Górnicza
1580 cm3
103 KM
9.10 s
Moje w sumie pierwsze auto. Na początku byłem sceptyczny w stosunku do tego samochodu ale teraz uważam to auto za fajne, bo przede wszystkim jak na motor 1.6 jest żwawe.
-Postojówki Philips blue vision
-Deska została oklejona sticker bombem, bo seryjne była ala drewno jest według mnie ohydną tandetą
-sprężyny na przód "Jamex" -40mm
-subwoofer kicx icq-300BA
-kostki przy lusterku
-tabliczka z ksywą
-skórzana gałka zmiany biegów
-przyciemnione światła przednie
-kierunkowskaz boczny z punto clear black
-wygłuszone drzwi przednie
-zestaw odseparowany kicx pro 62n z przodu
-amortyzatory o twardej charakterystyce
-pomalowane koła zimowe na bordowo z palety opla
-przedni znaczek ze sticker bombem
-usunięte wszystkie oznaczenia z nadwozia oprócz przedniego znaczka
-Wzmacniacz 4-kanałowy Infinity Ref-7541A
Silnik póki co seria 1.6 16v o przebiegu ok 90 tyś km ponieważ w starym spotkały się zawory z tłokiem, bo jak wiadomo rozrząd tutaj jest kolizyjny więc został zamontowany inny silnik od drugiej sieny, która nigdy nie jeżdziła na gazie.Jak na razie zrobiłem nią ponad 10 tys km na gazie. Niestety zbiera się jak zbiera ale to przez zwężkę w dolocie, bo gaz to tylko instalacja drugiej generacji, ale niebawem możliwe, że wleci blos więc będzie lepiej jeździć
-Konsola Sticker bomb
-Kostki pod lusterkiem
-Tabliczka z ksywą
-Zegary z białymi liczbami
-Skórzana gałka zmiany biegów
-Zestaw odseparowany kicx pro 62n
-Wygłuszone drzwi przednie
-Nowe amortyzatory o twardej charakterystyce
-Sprężyny przód -40mm Jamex
Jednostka sterująca:
-Pioneer heh-x3500UI
Przód:
-drzwi wygłuszone
-zestaw odseparowany kicx pro 62n
Tył: brak
Bagażnik:
-subwoofer 30cm Kicx icq 300ba
-Przewody 10mm2 (wiem za mały przekrój będą zmieniane)
-Bezpiecznik przy aku 40A (też będzie zmieniany razem z kablem)
Przód podpięty pod wzmacniacz, Subwoofer pozbawiony oryginalnego wzmacniacza i podpięty pod mostek do Infinity.
Przy prędkości rzędu 100km/h pękł przewód hamulcowy i nie było czym hamować i w dodatku ręczny robił bardziej za spowalniacz niż hamulec awaryjny :D
Jak na razie nie sprzedawać trochę go zrobić pod siebie, ale na pewno nie będzie na nim tony spojlerów bo tego nie bardzo lubię :)
+ żwawy silnik
+ niepozorność samochodu
+ tanie części
+ LPG :)
- miękkie zawieszenie seryjne (teraz o niebo lepsze)
- dosyć wysokie spalanie ale to przez mój styl jazdy :)
- wygląd zewnętrzny
- brak dużej ilości gadżetów tuningowych, chociaż może to i być plusem
Osiągnięcie licznikowej prędkości maksymalnej w liczbie 210km/h