Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Mińsk Mazowiecki
1242 cm3
73 KM
106 Nm
12.00 s
Brak. No chyba, że gałka na kierownicy swego czasu jako wspomaganie kierownicy - wersja dla ubogich.
Seria.
Seria. Były kiedyś pokrowce z Carrefoura, ale nie zdały egzaminu (strasznie zniszczyły fotele i wyleciały za to na hasiok. Fotele moim zdaniem przypominają krzesła, są wysokie, twarde, niewygodne. Mnie po parunastu minutach bolą plecy. Strasznie się wiercę ale zajmuje dziwną pozycję za kierownicą aby jakoś dojechać do celu.
Seria. Twarde, głośne, ciągle coś stuka, puka, bez przerwy coś słychać. Symfonia ;)
Firma Krzak - ale CD/MP 3 rodem z Hondy.
Dwa razy do Łodzi ;)
Lać i jeździć. Raczej bez inwestycji (chyba, że odpukać coś się zepsuje i wymagać będzie naprawy).
Prawdziwa włoska pasja i emocje. Nigdy nie wiesz czy tym razem odpali i czy dojedziesz do celu.
+ w miarę niskie spalanie (chociaż u mnie apetyt ostatnio rośnie)
+ łatwe manewrowanie
+ dość dobre przyspieszenie (można coś wyprzedzić na trasie, ale do ścigania się nie polecam)
+ wystarczająca ilość miejsca dla 4 osób (w piątkę na krótszą metę też da radę)
- awaryjny (duperele, które potrafią uprzykrzyć życie, np. wycieraczki, siłowniki bagażnika, akumulator, centralny zamek itp.)
- korozja (u mnie trwa walka o progi i podłogę z tyłu)
- samochód "nijaki", "bezpłciowy" (jest tego tak wiele, że niczym kompletnie nie wyróżnia się z tłumu, chyba, że ktoś lubi być całkowicie anonimowy)
170 km/h co podobno jest V-Max dla tego silnika
Spalanie 5,50 l na 100 km (Siedlce - Warszawa - Mińsk Maz.)
Talonie na benzynę i światłach zawsze zielonych
fura ma potencjał. pare modów i pojedzie:)
zapraszam na film:)
Elegancki sprzęt.
Zapraszam do mnie. Pzdr
Spoko sprzęt pozdrawiam i zapraszam do mnie