Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
700 cm3
30 KM
0.00 s
Witam, szerszeń jest w moich rękach od 2018 i tyle udało się zrobić a co najlepsze ze jeszcze naprawdę mnóstwo czeka w kolejce.Nie chciałem go tuningować ale myślę że stylizacja w oryginale równie daje ciekawy i fajny efekt. Faktem ze pierwsza fura to 126P, CC dopiero drugi ale przy tym została pasja i sentyment. A i nie żałuję bo satysfakcja jest bezcenna.
Słynna nielubiana 700 Aisan. Dla mnie ok, to już drugi taki model. Fakt trzeba się do niej trochę przyłożyć i włożyć trochę więcej kasy zęby mruczała, ale naprawdę fajnie jeździ i pracuje jak jest dopieszczona.
Pełne wyposażenie jak na ten model. Wysokie zagłówki x4, uchwyty nad głowami razem z haczykami z tyłu, uchylne szyby tylne (wymienione ze stałych), dzielona tylna kanapa, tylna popielniczka, schowek na mapy pod półką, zegarek, wskaźnik temperatury silnika, filcowe wykładziny na kieszeniach drzwi i nadkolach tylnych,filcowa wykładzina bagażnika nie plastikowa, pełny komplet narzędzi wraz z lewarkiem i oryginalnym gumowym mocowaniem do koła zapasowego, lusterka pomalowane w kolor nadwozia(zmienione na AJS), dodatkowo zamontowany system otwierania tylnej klapy dźwignią przy fotelu z modelu CC 900 (niedostępny w CC 700)oraz finalny projekt wymiana wykończenia wnetrza z szarego Yang na czarne z FSM ;)
Brak,niema jak słuchanie pracy silnika.
Wyprawa do Dąbrowy Gr. w celu zakupu. Rozruch i powrotne 320 km za kierownicą.
Zrobić go na cacuszko, spróbować zdobyć żółte blachy i na koniec go schować pod koc na klocki do garażu i aby wytrwał jak najdłużej w pięknym stanie
Aby dołączył do fajnego grona klubowiczów kochających tego typu youngtimery (udało się,przyjęty do niesamowitego grona fanów Tyskiego Ruchu Klasyków)
Chmielu05 pozdrowił kierowcę pojazdu