Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
1900 cm3
0.00 s
bella machina. kazdy wsiad na zwykla jazde do pracy - banan :)
silnik ze 150 konikow na cos kole 180 podbity czipem.
to tyle, aha - listwy aluminiowe na progach.
za ladna bryla zeby wiecej grzebac
1,9 16V dyszel
coz, klasa sama w sobie. serio. kto nie siedzial w barvo sport (koniecznie sport) nie uwierzy jak piękne i solidne to auto jest wewnatrz
twarde ale nie do przesady, da sie jezdzic, choc nisko zawieszona bud potafi połamac oslony silnika...
miodzio. seria - ale 8 glosnikow + piecyk w bagazniku :)
kazda. serio. piekne auto, nie moge sie nadziwic. namiastak GT, potezny moment i moc, ale da sie zabrac dzieci z przedszkola, a czsem na to tor pogonic z kolegami w subarakach :)
coz. na wyscigi nie bardzo jesli ma sluzyc do codizennej jazdy, wiec raczej cos starsego , malego, szalonego na tor, a brava jako GT
plusy - piekne, mocne auto z charakterem za rozsadne pieniadze. wnetzre odjazdowe, calosc harmonijna.
osiagi wiecej niz dobre przy spalaniu 6,5 (bez oszcedzania gazu)
minusy - czasem trze podaczas jazdy, ale to wina naszych wspaialych "hajłejów" a nie autka. no i slalom omijac dziury zeby '17 nie pękla :(
3 synów
maseratti GT
a realnie - jakims malym potworku typo punto gt I na tor...
piękny samochód (mówię na podstawie widoków na żywo ponieważ obecne tutaj fotki są piękne, artystyczne i w ogóle ale nie pokazują auta :P)
pieknie sie preznetuje, szerokosci zycze i zapa do mnie:)
z lodzi :) wiecej zdjec jest w galerii :)
Dziękuję za miły komentarz. Bravo naprawdę fajne, szkoda, że nie ma więcej zdjęć. Skąd kolega jest? Z chęcią zobaczyłbym jak to jeździ, w zamian odwdzięczę się prawym fotelem mojego GTka:)