facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Fiat Bravo 1997r

Oglądano już 5558 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Fiat Bravo »
  • Rocznik

    1997 r.

  • Właściciel

    Pączek

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Szprotawa/Szczecin

  • Pojemność

    1581 cm3

  • Moc

    90 KM

  • Max. moment obrotowy

    140 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    11.00 s

  • Opis

    Cóż tu mówić kiedyś jak ktoś powiedziałby ze w niedalekiej przyszłości jako pierwszy wóż będę miał Fiata to bym go wyśmiał .
    Ale po 2 letnim użytkowaniu mojego Bravolota jestem bardzooo bardzo zadowolony

    Wszystko o modyfikacjach itd opisane jest w dziale tuning

  • Tuning

    A więc tak autko kupiłem w 2009 roku gdzieś pod koniec lutego .
    Było to Bravo w wersji SX czysty standard .
    Wyposażenie na początku po kupieniu auta ;
    -Wspomaganie kierownicy
    -ABS
    -El Szyby
    -El i podgrzewane lusterka
    -Klimatyzacja manualna
    -Św przeciwmgielne przód i tył .

    Obecnie to co wyżej plus :
    -Lampy soczewkowe z xenonem
    -Skórzana kierownica z wersji GT
    -Kompletna skórzana tapicerka z wersji GT po lifcie
    -Podgrzewane przednie fotele
    -Światła obrysowe w przednich drzwiach pochodzące od Jaguara
    -Lusterka el sterowane podgrzewane z kierunkowskazami
    -Alufelgi
    -Instalacja audio

    #Silnik w opcji Oryginalnej nic nie grzebane i nie będzie grzebane .
    Rozrząd ;Pasek firmy Contitech , rolka prowadząca SKF i napinacz SKF oraz zestaw pasków do osprzętu wymieniony przy przebiegu 160 tys km .
    Filtr powietrza i kabinowy wymieniony przy przebiegu 160 tys km
    Olej druga wymiana w czasie mojego posiadania , zalany został Mobil One super 2000 10w/40 , wymieniony przy przebiegu 160 tys km
    Świece zostały wymienione na nowe firmy NGK przy przebiegu 158 tys km
    #Zawieszenie , nowe wahacze(NK) , nowe łączniki stabilizatora(NK) i końcówki drążków kierowniczych(NK) wymienione przy przebiegu 160 tys km .
    4ry nowe amortyzatory firmy Kayaba plus do tego sprężyny progresywne -35 mm firmy Weitec
    2wie nowe poduszki amortyzatorów firmy NK również wymienione przy przebiegu 160 tys km
    #Wnętrze pojazdu
    Całkowite wygłuszenie podłogi , nadkoli drzwi i bagażnika taśma dekarską firmy tytan , oraz zastosowanie na podłogę maty z włókien .
    Montaż skórzanej tapicerki od Fiata Bravo wersji GT po lifcie
    Montaż skórzanej kierownicy od wersji GT
    Montaż alu ramek na zegary
    Założenie instalacji pod wzmacniacz
    Założenie instalacji do lampek obrysowych zamontowanych w krańcach drzwi , lampki pochodzą od Jaguara .
    Nowe dywaniki , szyte na wymiar
    Zmiana podświetlenia na biały zimny Led w podsufitce ,schowku , bagażniku i światełkach obrysowych
    #Wygląd zewnętrzny
    Przednie lampy soczewkowe
    Zamontowany xenon na światła mijania i drogowe
    Zamontowane postojówki pomarańczowe
    Założona Skórzana Bra na maskę
    Boczne kierunkowskazy Dymione z żarówkami 4xled
    Lusterka typ M3 całkowita elektryka plus kierunkowskazy
    Przyciemnione 3 tylne szyby folią ,,20\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"
    Lotka na tylnej klapie
    Pościągane napisy z karoserii
    Przyklejony Emblemat ,,BRAVO\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' na tylną klapę od wersji Bravo II Activ.
    Tłumik końcowy firmy WM Sport Owal .

    ****PLANY****
    Zakupiona rozpórka firmy OMP czeka na montaż
    Poszukuje Tunelu środkowego z podłokietnikiem od Fiata Marea
    Zbieram fundusze na felgi 17 calowe
    Zakupiony zestaw hamulców tylnych tarczowych od hgt do swapu z bębnów na tarczowe .W skład zestawu wchodzą zaciski tylne po regeneracji , przewody elastyczne , Tarcze firmy Mikoda nacinane nawiercane , klocki Firmy ATE
    Przednie nowe tarcze również firmy Mikoda nacinane nawiercane , nowe przewody elastyczne i nowe klocki firmy ATE.
    Zakupiony i czeka na montaż , zderzak oryginalny z wersji Abarth
    Zakupione i czekają na montaż progi od Fiata Bravo hgt .

    I to chyba wszystko na temat mojego Bravo , pewnie parę info pominąłem , ale cóż modyfikacji i zmian było bardzo bardzo dużo i szykuje się jeszcze więcej
    W obecnej chwili na dzień dzisiejszy w modyfikację i wymiany zawieszeń itd wszystko co wyżej opisałem wydałem około 10 tys zł

  • Silnik

    Silnik oprócz strumienicy L-teca jest w 100% oryginalny
    Po co się grzebać jak wszystko chodzi jak malina .
    To jest Fiat Bravo 90 konny uważam ze nie jest to samochód z przeznaczeniem na tor wyścigowy
    Silnik ma chodzić dobrze i ekonomicznie

  • Wnętrze

    Opisane wyżej

  • Zawieszenie

    Opisane wyżej

  • Car Audio

    Hmm Audio na razie jest krucho
    Radio standardowe fiata kaseciak ale wyjscie na zmieniarkę przerobione na AUX
    Radio posiada wyjscie na wzmacniacz .

    Wzmacniacz mam Blaupunkta GTA4 750 watt
    Kable średnicy 20mm
    Kondensator TOXIC 3f
    Tuba na razie prymitywnie wynika to z braku funduszów jest walec z głośnikiem Pioneera 1000watt ale odkładam już many na skrzynie szczelinową .
    Głośniki w drzwiach i na tyle oryginały ale bedą montowane Helixy albo Herze

  • Plusy i minusy pojazdu

    PLusy hmmm
    Bryła auta ponad czasowa
    Nie rdzewieje bynajmniej niemiecka wersja 90 konna
    Bardzo fajnie się go prowadzi super trzyma się drogi
    Wygodny
    Silniczek jak na 1,6 bardzo żwawy i ekonomiczny

    Minusy
    Plastiki w środku bardzo słabe wykonanie trzeszczą trzeba likwidować świerszcze na własną rękę

  • Marzę o...

    Hmm marzę o Porsche 944 po lifcie albo Mercedes sec 560
    To są cudne klasyki które zawszę będą cieszyć oko

Komentarze (6)

  • 2011-03-17 23:56:15

    ...zapraszam do siebie;)
    Szerokości;D

  • 2011-03-17 23:55:38

    Ładny zadbany bravolocik;)
    Gałkę od biegów też bym chętnie zmienił u siebie bo tą co mam(skórzana) jest trońke wytarta ale ciężko dostać ładną skórzaną:)
    Białe ledy rurkowe u siebie też zamontowałem i jest bajka;)
    Zpa

  • 2011-03-06 22:27:51

    ładna:)) 10/10:))

  • 2011-02-23 12:09:16

    Fajna Bravka dbaj tylko o nią dalej i dlugo posłuzy...;]

    Zobacz tez na moją i zostaw komentarzyk;]
    POzdro

  • 2011-02-21 20:41:52

    spoko autko , dbaj o nie, zapraszam do obejrzenia i pozostawienia komentazyka w moim autku ;)

  • 2011-02-21 15:45:41

    ładny fiat:) super się prezentuje:)
    zapraszam do mnie

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Citroen XM
  • Honda SFX
  • Derbi GPR Nude
  • Honda NSR 125
  • Yamaha AEROX
  • Trabant 601S

Co robią kierowcy na PJ