Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Skrwilno
650 cm3
0.00 s
Modyfikacje:
Głowica Splanowana o 3,5mm
aktualnie jej wysokość wynosi 84,5mm
oryginalna 88mm
Zawory Ssące i Wydechowe od cc 700
dodatkowo wypolerowane na lustro
od wewnętrznej strony
Kanał Ssący/Dolotowy
rozwiercony na 35mm
oryginalny 30mm
wypolerowany, zlikwidowane błędy
odlewu i inne zadziory
Kanały Wydechowe
pozbawione zadziorów i błędów odlewu
Koło zamachowe - stoczone do wieńca i wyważone dynamicznie, waga 3,7 kg
Sprzęgło od Fiata CC 700
Zmodyfikowany dolot powietrza - W dnie puszki filtra wywiercone otwory dolotowe, odcięty kanał powietrzny znajdujący się pod filtrem, zastosowany sportowy stożkowy filtr powietrza, usunięty tłumik szmerów, zdjęta odma z obudowy filtra i wyprowadzona głęboko pod auto
Wałek rozrządu
Zmodyfikowany wałek FL, wykonany metodą napawania tig
model w111 z mega mocnym dołem
Optymalnie jedzie w okolicach 3-6tyś obr/min
Sportowa kierownica (300mm) wraz z nabą, fotel kubełkowy dla kierowcy + pasy szelkowe, aluminiowa końcówka drążka zmiany biegów, wnętrze wybebeszone pozbawione wszystkich wygłuszeń
Piękny Maluszek\r\nSerdecznie zapraszam na nowe forum FSOAUTO.PUN.PL Forum posiadaczy samochodów FSO z woj. kujawsko-pomorskiego.