Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1982 r.
Beuthen O/S
600 cm3
0.00 s
Na papierze auto tylko dziadka
1982-2001 - dziadek
2001-2006 - mama
2006-2007 - ja
autko w dość dobrej kondycji - dziadek zabezpieczył podwozie farbą okrętową.
Bity dwa razy, za pierwszym razem wymiana belki pod silnikiem, za drugim mamusia wjechała w betonową donicę - pogięty przód.
Szczerze to katowany, wyciskałem z niego tyle ile się dało, kręcony zazwyczaj między 4000-5500, nie wiem ile pali przy \"normalnej\" jeździe:P
z powodu braku chętnych na zakup całości rozebrany na części
robiony na culta, wiec wymiana wielu plastików na chrom
seryjnie i dalej w dowodzie 600, również znaczek 600 na tylnej klapie:D silnik ładnie się kręcił, w żaden sposób nie dłubany, max 110, prądnica trochę utrudniała życie, niestety nie wytrzymał ciągłego butowania i pewnego słonecznego dnia widowiskowo odszedł do krainy wiecznych łowów.
-naprawa tego po znajomości to min. 400zł
-:(
-ale mamy tutaj nieźle dłubany 650 z rajdówki za ok połowę tej ceny
-ok:)
i w ten oto sposób swap na 650, krótka skrzynia, alternator, ma to kopa, pierwszy raz zaczęło brakować biegów xD dosyć szybko i chętnie wchodzi na obroty, max 130 przez skrzynie;P
zdjęty skaj z deski, kapliczka, zaraz po zakupie zamontowany obrotomierz lumel, kontrolka świateł stopu, cienka duża kierownica, kultowa ebonitowa gałka, aluminiowe nakładki na pedały, starter w podłodze, boczki i półka rzadko spotykane z 76, na siedzeniach pod kolor pokrowce z epoki, klamki i korbki chrom, pasy bez napinacza
nowe amortyzatory magneti marelli, z tyłu ścięte sprężyny o 1 z kawałkiem, usztywnione gumami, przód tyle ile sam się przez te 25 lat sklepał;)
z tyłu wspornik haka dla osłony silnika
nowe lacie dębica 135r12
kiedyś było, na tyle dobre, że akumulator trzeba było doładowywać;)
zostały dwa otwory po 20cm w półce wiec jeszcze lepiej słychać silnik:)
w planach był stary blaupunkt z dwiema gałkami i chromowanym panelem i jednym głośnikiem tonsila w oryginalnym miejscu...
obecnie tylko silnik:D
-2,5 obrotu w zimie i cudem nie wleciałem pod autobus
-pożar 600
-ukręcanie się przegubów
-cięgno między linką a gaźnikiem wypadło przy 130;)
-wiele boków i baczków
złom:(
+charakter
+wrażenia z jazdy
-poczucie bezpieczeństwa;)
notoryczne wymuszanie pierwszeństwa, jazda na zderzaku, przeciskanie się na milimetry po mieście bez, żadnego wypadku:P
InformacjaDodawanie komentarzy zostało wyłączone dla tego pojazdu.