Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Zelów | Pożdżenice
650 cm3
24 KM
2 Nm
99.00 s
Cięte sprężyny o 1 zwój + gumy usztywniające
Resor na 12 cm (Było)
Obecnie 8 cm Siedzi niżej od tyłu ;)
Głowica -2mm
Lekko przerobiony gaźnik
Licznik z obrotomierzem i podświetlanymi wskazówkami na niebiesko ;p
Tylne szyby uchylne
Lotka na tylnej szybie
Doszła trój ramienna kierownica Monte Carlo + komplet przełączników z kolumną od ST-eka)
Dwa halogeny 18cm z postojówką wesem-a podłączone na przekaźnikach :)
Czarny Nanoplex czyli odcinka zapłony przy 5.5-6 Tyś obrotów.
Prawie seria nie licząc głowicy ;)
Fotele lotnicze od FL-a
Gleba i resorem po ziemi ew podłogą o krawężnik :D
Radio Pioneer DEH-3900MP + 2 6x9 na tyle 3x 12cm z przodu(jedne w półce 2 w drzwiach) Tuba JBL 1000 + Wzmacniacz Orion Cobalt 500.1
Prawie każda. W szczególności wracanie o 2 w nocy bez paska klinowego 15km (brak ładowania i chłodzenia)
Zatrzymany o 2 w nocy z powodu za głośnego wydechu(pustak)
http://www.youtube.com/watch?v=gnlHzintnEQ
Włożenie drugiego motoru z wałem od bisa, lekkie koło 3,5kg, planowana głowica + obróbka, dziabnięty gaźnik. To tyle odnośnie silnika a z zawieszeniem włożenie amorów tylnych na przód a na tył włożenie zalanych olejem przekładniowym 80/90 + przyspawanie mocowań bałwanków jak i założenie ich. Wtedy już tył będzie sztywny :)
Do tego jeszcze możliwe że opuścić przód + dokładka od golfa mk3
+126p
+EL A raczej wygląd Ela bardziej mi podchodzi niż FL-a :)
90 na 3
120 na 4 (z górki ) :D
Tańszym paliwie..
ExpresS uznał sesję jako wyjątkową