Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Narol
1485 cm3
75 KM
119 Nm
0.00 s
kilka ciemnych szybek i aluski od fso:P
palący;)FSO 1500-TYP 115C.076/56, ZASILANY PALIWEM pb95/LPG, O ZAPŁONIE ISKROWYM, CZTEROSUWOWY, CZTEROCYLINDROWY, RZĘDOWY, CHŁODZONY CIECZĄ, Z WAŁKIEM ROZRZĄDU W KADŁUBIE, UMIESZCZONY PODŁUŻNIE Z PRZODU, GÓRNOZAWOROWY.
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1485cm`
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 9,5
MOC MAKSYMALNA 75 KM przy 5200obr/min.
MAKS. MOMENT OBROTOWY 119 Nm przy 4000obr/min.
ŚREDNICA CYLINDRA 77mm.
SKOK TŁOKA 79,5mm.
CHŁODZENIE Z obiegiem zamkniętym wymuszonym przez pompę z termostatem i wentylatorem.
GAŹNIK(typ 34-DCHD-18) Dwugardzielowy,ze sterowaniem przepustnicy drugiego stopnia podciśnieniem lub mechanicznie.
POMPA PALIWA Przeponowa, napędzana mimośrodem wału rozrządu przez popychacz.
FILTR POWIETRZA Suchy z wymiennym papierowym wkładem filtrującym
SMAROWANIE Cisnieniowo-Rozbryzgowe
POMPA OLEJU Zębata z zaworem przelewowym regulującym ciśnienie oleju, umieszczona w misce olejowej.
MAKSYMALNE CIŚNIENIE OLEJU 0,42-0,66 MPa.(starczy tej suchej teorii:)
seria
Zawieszenie przednie - niezależne, na podwójnych wahaczach poprzecznych nierównej długości, sprężynach śrubowych współosiowych z amortyzatorami hydraulicznymi teleskopowymi dwustronnego działania, ze stabilizatorem poprzecznym prętowym.
Zawieszenie tylne - zależne, sztywny most(jugol) na dwóch resorach wzdłużnych, z dwoma wzdłużnymi drążkami reakcyjnymi i dwoma amortyzatorami hydraulicznymi teleskopowymi dwustronnego działania.
nic specjalnego ale gra:)
każda wyprawa bandziorem jest pamiętna,z wielu powodów:)
w planie filtr stożkowy,następnie zmiana serducha na dwulitrowy DOHC, albo zmiana na drugiego fiacika z tym enginem,zobaczymy co sie trafi:)
fabryczne 155 km/h
zwykle o kopytnym autku,koniecznie tylnonapędowym:)
ładny fiacik z fajnymi stylowymi pokrowcami na siedzeniach pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
zadbany Bandzior :) i fajne perspektywy :) dbaj o niego.
zapraszam do mojego Fiacika
super fiacior
zycze bezawaryjności
pozdro i zapraszam do mnie
no fiat utrzymany ,dbaj dalej tak o niego ,pozdrawiam i zapraszam do mnie
Gratki za utrzymane autko, dbaj o niego bo to w końcu klasyka Polskiej motoryzacji
fajny. Ładnie sie prezentuje. Pozro :)
Kozacki ;] Takich zadbanych juz nie wiele;] podziwiam i zapraszam do siebie