Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Tarnów
1600 cm3
152 KM
141 Nm
8.00 s
Samochód został kupiony do normalnej jazdy oraz KJSów i kręciołków.
Brewka od golfa, atrapa z siatki, tylny zderzak i listwa z caro, tłumik ulter sport.
1.6 16v N/A
3 ewolucja - silnik nie występujący w takim setupie w przyrodzie - dół silnika z lancii delty HF turbo i głowica 16v z tipo 2.0.
Przerobione \"garbate\" tłoki z 8v pod 16 zaworów, wałki niecałe 300 stopni by rewar,porting głowicy, pełny remont z tulejowaniem bloku.
Standardowo mocniejsza pompa oleju, natrysk na denka tłoka, lżejsze koło zamachowe, większe sprzęgło niż w typowym 1.6 dohc.
Silnik ma wyważone i odchudzone korby, sworznie, lekko tłoki, nowe panewki i wiele dorobionych rzeczy aby przełożyć FWD do RWD.
Zmieniona trnasmisja - koła pasowe na pasek wielorowkowy,dorobiony obieg wody, regulowane kółka rozrządu.
Przepustnica fi60 z lancii delty 1.8 VVT oraz wtryski 215cc z omegi mv6 (mam jeszcze 240 z c20xe)
Podstawka i chłodnica oleju z kadeta GSI.
Wydech - Customowy \"baran\" bazujący nieco na kolektorze bisimoto z hondy,wykonany z rur nierdzewnych o średnicy fi 38 wewnątrz, reszta wydechu fi55 po zewnątrz, jeden tłumik ultera.Zamontowana szerokopasmowa sonda lambda z kontrollerem.
W bagażniku zamocowany surgetank.
Sportowa kierownica z nabą, fotele kubełkowe,pasy szelkowe, deska z trucka i okrągłe zegary z shift lightem.
Przód - sprężyny cięte Truck, amortyzatory gazowe monroe, stabilizator z poldrovera, zmodyfikowana belka pod silnikiem dla negatywu, szeroki zawias z Caro mr93, przekłądnia kierownicza z Plusa z wyjściem na wspomaganie :)
Tył - sklepane 3 piórowe resory, troszke lepsze amortyzatory, szeroki dyfer z krótszym przełożeniem głównym 4.3,
stabilizator z Poloneza Kombi.
Hamulce - pompa lucas , przód wentylowane z Tipo o średnicy tarczy 257 ,hydrauliczny ręczny, regulowany korektor siły hamowania Wilwooda.
Wspomaganie na przekładni z plusa spięte z elektrohydrauliczną pompą z Opla Astry II
Dźwięk tylko jednego ostatniego tłumika ;)
Odchudzenie auta,poprawa spodu pojazdu (wiek i korozja), skrzynia biegów 6 biegowa oraz prawdziwa szpera
Jednym słowem \"diabollo\" - jest nieobliczalny,jak na poloneza dość szybki i agresywny ale daje sporo frajdy z jazdy.
Wsadzeniu do tej budy silnika z mitsubishi mirage cyborga ZR - 1.6 DOHC Mivec , n/a - 175 km......... lub nissana SR16VE .
fajny poldek tak z ciekawości te ringi są założone do seryjnych lamp czy to po prostu inne reflektory , pozdrawiam i zapraszam do komentowania moich aut
Samochodzik ekstra jak by cię interesowalo mam dwie takie felgi na zbyciu http://fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?p=78637&sid=5509eae99284102e90bfadc4c0c44d20#78637
jak już nieraz na forach pisąłem, robi ogromne wrażenie twój poldas i zakres zmian które zrobiłeś.
respect!!
świetne sprzęty masz kolego :) wpadnij do mnie zobaczymy czy poznasz :))
Ozesz jak widziałem Poldka w akcji i jak teraz dokładnie sobie czytam co w nim jest to dalej mi kopara opada! I mówisz mi, że to jeszcze nie koniec... Pozdrowienia i szacun dla ciebie!!!
_______$$$$
_______$$_$$
_______$___$$
_______$___$$
_______$ $___$$
________$____$$
________$$____$$$
_________$$_____$$
_________$$_____ _$$
__________$_______$$
____$$$$$$$________$$
__$$$_______________$$$
jestem pod wrażeniem, mimo że nie lubie elektroniki w klasykach podziwiam twoja twórczość. ten polonez jest naprawde dobry
Grzeje ta maszynka aż przy wydechu można podgrzać kiełbaskę ;-))) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
Dołączam się do poprzednich komentarzy. Super przeróbki, świetna furka.Pozdrawiam
piękny klasyk widać że zadbany szkoda że tych samochodów jest mało zapraszam do skomentowania mojego samochodu
Poznaje zajebiaszczą bestię oczywiście z pełnym szacunkiem 6 w sumie nie zasługuje na 6 zasługuje na 10.
ładny ładny :) Widze dużo perspektyw, tylko nie przesadź z naklejkami, powodzenia, czekam na fotki ;)
Szacunek za fure ... pokłony :D
Efi- Coś to w sobie ma :D
Pozdro i zapraszam do siebie :)
DOBRA ROBOTA!! świetny silnik!! pozdrawiam!!i zapraszam do looknieci mojego polda
swietny poldek :) mialem kiedys takiego seryjnego :) wlasnie uczylem sie jezdzic na takim :PP spoko maszyna tylko dbac o nia a bedzie sluzyc dlugo czego Ci zycze :)) dla poldka zawsze 6 :D
zapraszam do mojego +ika :)
Witam szanownego kolegę...
Projekt EFI to cudo samo w sobie. Pełen podziw za wszystko co jest zrobione i co będzie zrobione w tym aucie.
Pozdr i zapraszam do siebie...
EFI... też znam go z PTK :) Jeszcze nie widziałem na żywo, ale słyszałem że to prawdziwy masakrator :P Nie poddawaj się :)
Fajny polonez zrobiony na rallye a silnick to juz wogule..jestem pod wrażeniem musiało kosztować duzo pracy,czasu i $ ;)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
włożyłeś w niego sporo pracy czasu kasy i serca! Naprawdę ten polonez jest super! zreszta znam go z PTK pozdrawiam.
Bardzo fajnie zrobiony poldek. Pozdrawiam i zapraszam do oceny moich poldków.
witam.no super sam mialem 3 takie poldeczki ale niezrobilem w nich wszystkich tyle co ty w tym jednym.gratulacje i spelnienia ,arzen.pozdro
Polonez jeszcze na OHV'ce pokazywał trochę, teraz po wrzuceniu DOHC będzie jeszcze lepiej. Gratuluję zapału i podtrzymywania tradycji FSO. Pozdrawiam.
Widać, że włożyłeś w niego masę roboty, czasu i pieniędzy. Wygląda to wszystko świetnie, a jazda nim to musi być wielka frajda wiedząc, że wszystkich przeróbek sam dokonałeś. Pozdrawiam
Fajny poldek i z mojego miasta ^^ Zapraszam do mnie :)
widzę, odpitoliłeś Poldka - auto wygląda ładnie ;) hehe i silnik widzę jakiś 'inny' - musi autko nieźle śmigać :D życzę spełnienia marzeń i perspektyw ;)
wpadnij do mnie
pozdro
Portero dodał pojazd do ulubionych