facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

FSO Polonez ATU 1998r

Oglądano już 33410 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o FSO Polonez ATU »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    pies

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Sanok

  • Pojemność

    1598 cm3

  • Moc

    89 KM

  • Max. moment obrotowy

    128 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    11.20 s

  • Opis

    TYM POLDKIEM JEŹDZIŁEM W LATACH 2005-2009

    89KM - 5183obr./min.
    128Nm - 4608bor./min.
    Zmierzone na hamowni.

    Przyspieszenie do setki mierzone przeze mnie(1 osoba!!!) wynosi 11,2 sek.
    Oczywiście jestem samokrytyczny i wiem ze to przyspieszenie nie jest równe 11sekundom podanych w katalogach motoryzacyjnych np aut kompaktowych ze 100konnymi silnikami. Realnie można powiedzieć ze przyspieszenie mojego Poldka jest porównywalne z autami które w papierach mają około 12,5-13sekund.

    Na lpg autko zbiera się w 12,0 sek

    Od 0-80 w 8 sek. (na II biegu ciągnie do 90km/h)
    Od 0-120 w 17sek.

    Jesli chodzi o zuż paliwa trasa 100-110km/h śr. 9,3l, miasto 13-14l.
    Minimalnie spalił mi 7,5 lpg jadąc około setki nad ranem.

    A tak przedstawiała się eksploatacja mojego obecnego Poldka:

    118.820 V 2005r. OC(na rok) + rejestracja 268zl + 180zl wymiana tłumika końcowego (z zielonego poloneza - sam) + spawanie 20zł + 2 wieszaki 8zł wymiana opona na letnie ’13cali 20zł wymiana filterka od gazu 10zł sam montaż: dywaników, radia, gaśnicy, strumiennicy zamiast katalizatora, wykładziny w bagażniku i na klapie bagażnika+trójkąt, wyścielenie materiałem tylnej półki.

    118.846 VI 2005r. Wymiana paska rozrządu 32zł, paska wspomagania 15zł,
    paska klinowego 12zł robota 50zł

    118.905 VI 2005r. montaż kierownicy „Racing” śr.35cm 275zł ( - 150zł za sprzedaż kier. OMP)

    119.310 VI 2005r. wymiana sprzęgła ( tarcza 89zł, docisk 75zł, łożysko 34zł) robota 150zł
    Wymiana 3 końcówek drążków kier. + 2 sworznie dolne(oryginał) razem 120zł, robota 50zł, ustawienie geometrii 40zł

    119.603 VI 2005r. wymiana tarcz hamulcowych 70zł 2szt. Sam

    121.309 VI 2005r. wymiana filtra paliwa 28zł + guma od baku 13zł robota 10zł
    ok.121.300 VII 2005r. PRZEGLĄD TECHNICZNY 168zł

    121.320 VII 2005r. założenie alufelg ‘15cali + 2szt opon 240zł

    121.330 VII 2005r. założenie końcówki wydechu Ulter śr.100mm (końcówka z zielonego Poldka) robota 24zł

    121.373 VII 2005r. montaż gałki zmiany biegów 50zł

    122.957 VIII 2005r. wymiana świec zapłonowych 18zł + kable zapł. 28zł sam

    123.307 VIII 2005r. zmiana klocków ham. na Ferrodo 96zł, wymiana filtra powietrza 17zł sam

    124.108 IX 2005r. wymiana amortyzatorów tył Monroe 2szt. 140zł +robota 40zł, zmiana zaworka gazu na manualny 15zł, ustawienie instalacji gazowej 25zł

    124.113 IX 2005r. wymiana oleju Lotos 15W40 5l 45zł + filtr 11zł sam, wymiana płynu zbiornika wyrównawczego płynu chłodniczego ok.20zł sam

    127.800 12 XI 2005r. zmiana opon na zimowe 2szt. 20zł, 2szt.na felgach (opony miałem), wymiana płynu chłodniczego Petrygo 5l 35zł + płyn do spryskiwaczy zimowy Tesco 7zł sam

    128.300 27 XII 2005r. wymiana oleju w skrzyni biegów i w moście – olej 21zł, robota 20zl

    128.660 5 I 2006r. wymiana 3 żaróweczek w podświetleniu wskaźników 1,80zł sam

    129.475 14 I 2006r. wymiana regulatora napięcia(razem ze szczotkami alternatora) 41zł sam Powód: zmiany napięć – świecenie i przygasanie świateł mijania i podświetlenia wskaźników, czasem zapalająca się kontrolka ładowania akumulatora.

    129.700 16 I 2006r. wymiana pękniętego! wieszaka(wspornika) pompy wspom. 25zł + robota 50zł

    130.060 30 I 2006r. wymiana filterka od gazu 10zł sam

    130.540 16 II 2006r. Naprawa pękniętego zbiornika odpowietrzającego bak(klejenie puszki) poxipol 2szt. 15zł, robota 40zł Powód: wylewająca się benzyna podczas tankowania do pełna, zapach benzyny podczas jazdy

    132.300 24 III 2006r. wymiana oleju Lotos 15W40 + filtr 11zł (olej miałem) sam, prostowanie tłumika końcowego + wieszak 2zł sam, wymian szczęk hamulcowych Lucas 57zł sam (niepotrzebnie były dość dobre) Powód: ocieranie i słaby ręczny, zmiana opon z alufelgami ‘15cali + malowanie bębnów i zacisków na czerwono sam
    *zużycie oleju na 8200km ok. 0,5l czyli „zerowe” zużycie

    25 III 2006r. zmiana kierunkowskazów bocznych na przeźroczyste 2szt.+ żarówki 30zł sam

    132.670 1 IV 2006r. wymiana świec zapłonowych „Champion” 20zł sam, filtra powietrza 17zł sam, zaprawki dwóch lewych drzwi sam
    ok.134.000 9 V 2006r. I rata OC 169zł HDI
    ok.135.000 3 VI 2006r. wymiana wycieraczki przedniej lewej na karbonową 53cm 11zł (wcześniej w marcu wymieniłem parę ale okazały się beznadziejne 13zł)

    136.895 16 VI 2006r. wykupienie AC od kradzieży 55zł na rok!!!

    137.311 22 VI 2006r. wymiana filterka od gazu 1szt. 2zł!!! sam

    137.328 23 VI 2006r. wymiana lewej krótkiej końcówki drążka kier. Delphi (oryginał) 40zł + robota 10zł + zbieżność 40zł, wymiana środkowego tłumika 41zł – sam

    ok.137.000 VI/VII 2006r. wymiana wieszaka(wspornika) pompy wspomagania – znowu pękł!!! To chyba dlatego, że mechanicy go za mocno naciągali! Poluzowałem pasek i zobaczymy...
    wieszak 26zł, wymiana sam

    137.536 14 VII 2006r. PRZEGLĄD TECHNICZNY 167zł
    137.774 22 VII 2006r. wymiana żarówki (dwuwłuknowa) postojówka tył, prawa 1,30zł sam

    138.703 3 VIII 2006r. planowana wymiana membran parownika Landi, okazała się niemożliwa(brak membran w hurtowniach) w związku z tym została zastąpiona wymianą na używany parownik BRC z jedną nową membraną I (od butli) i II (od silnika) używaną, ale jeszcze miękką. Kupno i wymiana od mechanika + ustawienie instalacji 230zł
    *Po zmianie parownika silnik przestał się dławić, szybciej wchodzi na obroty i osiąga obroty maksymalne, przestał gasnąć na luzie, co czasem się zdarzało na Landi. Przyspieszenie do 100km/h spadło z 16,8sek. do 14,3sek.! Spalanie uległo zmianie: Po wyniku 18litrów w mieście „powrót do korzeni” – założeni silniczka krokowego? dozującego dawkę gazu zamiast śruby manualnej. Ponieważ silniczek chodził na nim już prawidłowo(nie dusił się)jeżdżę na nim. Spalanie wróciło do normy: miasto – 13-14l, trasa 8,5-10l najczęściej 9,3l, najmniejsze oszczędne spalanie jakie udało mi się uzyskać to: trasa 7,5l, miasto 10,5l.

    140.040 5 IX 2006r. wymiana oleju + filtr sam – po namowie mechanika Łada Serwis zmiana oleju na z Lotos 15w40 na BP visco 2000 15W40 5l 78zł.
    *Od wymiany do wymiany (7740km)nie dolałem ani kropli oleju – na bagnecie ubyło ok. 0,5l

    140.680 27 IX 2006r. wymiana filtra powietrza 18zł sam, świec zapłonowych Iskra-gaz 28zł sam,

    28 IX 2006r. naprawa + klejenie chłodnicy sam – poxipol 9zł, Petrygo zimowy 5l 34zł

    29 IX 2006r. kapie, ale mniej. Kupno nowej opaski i dokręcenie korka spustowego – przestało kapać.

    141.450 14 X 2006r. wymiana filterka od gazu sam 4zł

    ok.142.00 ok.1 XI 2006r. Po złapaniu gumy opona ’15 do wyrzucenia – zmiana kół na zimowe ‘13

    145.310 15 XII 2006r. wyciek z chłodnicy przez ostatni miesiąc powiększył się (prawdopodobnie klej puścił), przez ok. 7tyś.km dolałem ok. 7litrów Petrygo! Ponowne klejenie chłodnicy, tym razem sylikonem wysokotemperaturowym(czerwonym) 18zł . wyciek mniejszy, ale dalej kapie. Dopiero po dodaniu preparatu do uszczelniania chłodnic w płynie Kleen-flo 12zł wyciek ustał.
    Założenie sprężynki zamka drzwi kierowcy. Spadła już drugi raz! Ostatni raz ok. pół roku temu o czym zapomniałem napisać. Usterka uniemożliwia zamknięcie drzwi kluczykiem.

    149.300 14 II 2007r. przetaczanie tarcz hamulcowych 2 szt. 30zł . Powód: poluzowało się koło i bicie prawdopodobnie je pokrzywiło – usterka jest dalej lekko wyczuwalna.

    149.950 26 II 2007r. wymiana oleju Lotos 15W40 + filtr 65zł , świec zapłonowych NGK 26zł, filtra powietrza 16zł i filterka gazu 4zł sam
    wymiana tulejek rozrusznika 2,20zł sam z pomocą dziadka. Wszystko razem 9godzin!
    ok.148.000 naprawa zamka drzwi kierowcy „sklepanie go” miał za duży luz przez co sprężynka się zsuwała (znowu spadła sprężyna, ale teraz już powinno być dobrze)

    150.680 5 III 2007r. zmiana felg na alu ’15 i opon na letnie. Kupno tylnych 2szt. 40zł od znajomego, wyważenie i założenie 22zł, wyważenie kół przód 12zł ( 4szt. 185/55/R15 )

    150.700 7 III 2007r.wymiana dwóch cylinderków hamulców tylnych (z jednego ciekł płyn ham., drugi wymieniony ponieważ różnica siły hamowania była zbyt duża) 2szt. 56zł + szczęki hamulcowe 56zł + linka hamulca ręcznego 20zł + płyn hamulcowy DOT-4 10zł (cylinderki Delphi, szczęki Lucas – części oryginalne) robota 70zł.

    151.500 17 IV 2007r. wymiana klocków hamulcowych Ferrodo 80zł, tarcz hamulcowych 90zł, łatanie wydechu spoiwem wysokotemperaturowym, zaprawki dwóch lewych drzwi – wszystko sam

    153.100 4 V 2007r. spawanie wydechu oraz wymiana tłumika końcowego+dospawanie końcówki wydechu do niego. To już czwarty tłumik w moim życiu( 2 przerdzewiały, 1był zbyt głośny i go wymieniłem, no i ten ostatni uszkodziłem), a końcówka Ultera wciąż ta sama – ma 7lat!
    Tłumik aż 90zł + spawanie i wymiana 60zł. Uszkodzenie powstało w skutek uderzenia tłumikiem o krawężnik podczas cofania.

    153.700 14 V 2007r. Opłacenie OC HDI Samopomoc 289zł na rok

    156.300 15-16 VI 2007r. Wymiana elektromagnesu 46zł i bendixu 35zł rozrusznika - sam

    156.900 18 VI 2007r. Opłacenie AC na rok(sama kradzież) 40zł !!!

    158.500 15 VIII 2007r. Pękł wąż płynu chłodniczego wchodzący do parownika lpg. Sklejenie pęknięcia taśmą, następnie kupno(na drugi dzień) węża 8zł. Zalanie układu chłodzenia wodą destylowaną.

    158.840 25 VIII 2007r. Montaż centralnego zamka na 4drzwi 70zł (montaż sam) + 2 głośniki Boschmanna 77zł do drzwi przednich - 7 IX zmieniłem je na Pioneerki. Boschmanny grały gorzej od seryjnych Tonsili !!!
    159.850 27 VIII 2007r. Zmiana paska rozrządu 28zł + robota 70zł, wymiana krzyżaka przy moście 50zł (krzyżak miałem)

    159.950 8 IX 2007r. Wymiana oleju na Shell Helix 15W/50 75zł/4litry + filtr oleju 11zł, świec zapłonowych Brisk Silver 48zł/4szt. i kabli zapłonowych 28zł, filtra powietrza 17zł.

    160. 030 15 IX 2007r. Wymiana płynu chłodniczego K2 Kuler 5l 23zł + uszczelniacz do chłodnic K2 6zł wymiana sam.

    162.050 25 X 2007r. Wymiana chłodnicy(nowa Polcars) 230zł, wymiana sam.

    162.400 5 X 2007r. Wymiana alufelg na koła stalowe z oponami zimowymi, sam.

    162.400 6-8 X 2007r. Wymiana regulatora napięcia Elmot 40zł w celu usunięcia usterki tj. zaświecanie się kontrolki ładowania od 4000obr./min spowodowane napięciem 18V sam. Usterka występuje nadal. Naprawa stojana i wirnika alternatora + łozysko 160zł + pasek alternatora 11zł i paska wspomagania 10zł. Ponowna wymiana uszkodzonego regulatora napięcia na Magnetti Marelli 26zł. Wymiana uszkodzonej prawej piasty(zerwany gwint śruby koła)20zł + wymiana łożysk kół przednich 30zł.

    165.400 19-21 XII 2007r. Planowany remont skrzyni biegów(głównie z powodu zużycia synchronizatora II-go biegu) wymiana synchronizatorów II, III, IV; tulejki głównej II-go biegu; dwóch wodzików; łożyska skrzyni; łożyska sprzęgła; docisku sprzęgła; uszczelek itp. i innych. Wymiana z częściami 580zł.

    166.110 15 I 2008r. Wymiana filtra paliwa 18zł, zbiornika paliwa (przerdzewiał) - zbiornik 158zł, wymiana 80zł. Wymiana oleju(15zł) w moście.

    166.500 23 I 2008r. Wymiana pękniętej klamki drzwi kierowcy. Klamka 37zł, wymiana sam.

    168.740 4 III 2008r. Wymiana lewych końcówek drążka kierownicy Delphi (długiej i krótkiej) 70zł, tulejek stabilizatora 10zł, tulejek drążków reakcyjnych 10zł, łożysk kół tylnych 34zł, robota 220zł + ustawienie zbieżności 40zł.

    169.200 8 III 2008r. Zmiana felg na alu z oponami letnimi, kupno dwóch opon 185/55R15 Vredestein 250zł, montaż frezowanych tarcz hamulcowych Mikoda 160zł.

    170.880 2-11 IV 2008r. Polerowanie głowicy, zaworów, ukł. dolotowego i wydechowego; wymiana oleju i filtra Shell Helix 15W50, po 200km wymiana świec na Champion.

    175.100 11 VI 2008r. Wymiana czujnika temperatury silnika (do ECU) 28zł.

    175.360 16.VI 2008r. Wymiana prawej półosi napędowej - używana 50zł, nowe łożysko 15zł, cylinderek hamulcowy 26zł, wymiana 60zł.

    178.780 7 VII 2008r. Wymiana kompletnego sprzęgła (Kożuchów 198zł) i koła zamachowego lżejsze o 20% (odchudzone koło 140zł) - wymiana 200zł + wymiana dwóch lewych(krótkiej 32zł i długiej 34,50zł) końcówek drążków kierowniczych Delphi 24zł + geometria 50zł.

    178. 910 14 VII 2008r. Przegląd techniczny 162zł.

    179.016 17-22 VII 2008r. Wymiana pękniętej nagrzewnicy na nową 147zł, robota 120zł + przy okazji wygłuszenie kokpitu.

    181.000 VIII 2008r. wymiana oleju (Shell Helix 15W/50) 70zł, świec zapłonowych 26zł, filterka gazu. Montaż Blosa 300zł i filtra stożkowego 45zł, zmieniony dolot. Sam.

    182.200 3 IX 2008r. Wymiana kabli zapłonowych 28zł i płynu chłodniczego Petrygo 5l 30zł.
    182.400 IX 2008r. Zamiana tylnego tłumika na tłumik nierdzewkę z Fiat 125p/Fso Polonez + końcówka DTM. Dospawanie kolanka nad most 50zł.

    183.500 IX 2008r. Wymiana elektromagnesu (55zł) rozrusznika – sam. Padł 3 miesiące po gwarancji – miał 15 miesięcy!!! Był marki Komax.

    184.000 X 2008r. Z powodu bicia na kierownicy wymiana opon z przodu na Continental 195/50 R15, również tylne opony zostały oddane w rozliczeniu i założone zostały w tym samym rozmiarze 200zł. Wymieniłem również górny lewy sworzeń wahacza 15zł.

    185.150 ok.27 X 2008r. Wydmuchanie uszczelki pod głowicą spowodowane nie dokręceniem głowicy. „Remont kapitalny silnika”: Wymiana pierścieni 92zł, uszczelek(głowicy, kolektorów,miski itp.) 47zł, poduszki silnika 7zł, przewodu paliwa 23zł, oleju z filtrem na Lotos Gas 15W/40 5l – 68zł, płynu chłodniczego Petrygo 5l+2l 45zł. Robota 400zł. Razem 682zł. Panewki były w idealnym stanie!
    188 tyś XII 2008r. Wymiana dwóch czujników płynu chłodniczego uruchamiających wentylatory
    189 tyś I 2009r. Zmiana tłumika końcowego na seryjny i stożka na fabryczną obudowę + nowy filtr powietrza 18zł.

    190.800 2-3 II 2009r. Wymiana tylnego mostu na używany od PN Rovera 200zł, wymiana dwóch drążków reakcyjnych przy moście 53zł, wymiana oleju w moście 10zł, wymiana oleju na Shell Helix 15W50 74zł + filtr 11zł, wymiana płynu hamulcowego 10zł. Robota 120zł. + zamiana cylinderków hamulcowych z mostu Rovera (ciekły) na ostatnio zamontowane – w prawej stronie samych tłoczków.

    192 tyś. 28 III 2009 wymiana paska alternatora 13zł i wspomagania 12,50zł
    192 tyś. 30-31 III 2009 wymiana starej zardzewiałej strumienicy na nową 56zł

    194.450 27 IV 2009 malowanie dwóch drzwi lewa strona, tylne prawe drzwi oraz noska 40zł

    196tyś. WYMIANA SILNIKA! Prawdopodobnie pękł pierścień i tłok porysował cylnder – objawiało się to metalicznym stukiem.Zakupiłem kompletny silnik od Poloenza Caro Plusa przebieg 98tyś. km za 450zł. Wymiana silnika wraz z przestrojeniem starej tuningowanej głowicy kosztowała 500zł. Ponadto został wymieniony pasek rozrządu 36zł, olej + filtr 48zł, płyn chłodniczy na Borygo zielony 43zł + komplet uszczelek pod głowicę i kolektory, miski olejowej, simeringi wału tył, przodu silnika, wałka rozrządu łącznie za 113zł.

    197.100 4 VI 2009r. Wymiana zaworku od gazu 30zł, uszczelnienie przewodów(nowe beczki i śruby) robota 50zł, ustawienie instalacji gazowej 30zł.

    202tyś km 9 VII 2009r. Przegląd techniczny.

    203tyś km. Uszczelnienie cieknącego simeringu wału i miski olejowej.

    09.09.09r. Musiałem sprzedać
    z powodów finansowych. Nie
    minął tydzień i już żałuję !

  • Silnik

    Silnik jest seryjny 1,6 z wielopunktowym wtryskiem + lpg. Jedyne co zmieniłem to wspawałem strumiennice zamiast katalizatora, doprowadziłem zimne powietrze do filtra i kiedyś wlałem dodatek do oleju Xeramic. Nie wiem więc skąd Poldzina zbierałą sie do setki w 12,0-12,5 sek. Po polerce głowicy przyspieszenie się polepszyło o ok.sekunde i wynosi teraz 11,5sek. Bardzo natomiast polepszyła się dynamika na lpg! Po BLOSIE osiągi zrównały się prawie z benzyną! Postanowiłem również odchudzić koło zamachowe o 20% i założyłem przelotowy tłumik z Fiata 125p + stożek. Dynamika się polepszyła, ale przyśpieszenie już tylko nieznacznie i teraz wynosi 11,2 sek.
    Ostatnio został założony krótszy most (przełożenie 10/43).

  • Wnętrze

    Kierownica Racing o śr. 35cm + naba zrobiona z polonezoskiej kierownicy, gałka zmiany biegów jest metalowa, a mieszek skórzany. Ostatnio doszło czerwone podświetlenie licznika.
    Bagażnik i klapa są wyłożone wykładziną.
    Samochód został wygłuszony watą szklaną (komora silnika, maska, kokpit, podłoga i drzwi).
    Siedzenia nie mają wystarczającego trzymania bocznego lecz sa wygodne, a podparcie lędźwiowe jest idealne i na długich trasach w ogóle nie bolą plecy.

  • Zawieszenie

    Autko jeździ na 15-sto calowych alufelgach i oponach 195/50 + dystanse przód 22mm i tył 11mm.

    Przód klocki ferrodo i frezowane tarcze Mikoda.

  • Car Audio

    Byle w miarę grało Odtwarzacz CD i 4 głośniki Pioneera.

  • Perspektywy

    Na pewno moim priorytem pozostanie utrzymanie go w jak najlepszym stanie technicznym i jeździć tak długo dopóki koła nie odpadną :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Tanie części zamienne
    + Duża dostępność części używanych
    + Małe koszty remontów
    + Wysokie bezpieczeństwo bierne
    + Prosta konstrukcja
    + Tylny napęd
    + Niska cena zakupu
    + Przestronne, miłe i ciepłe wnętrze pokryte welurem, wygodne siedzenia z przodu
    + Praktycznie niezniszczalne tylne zawieszenie
    + Podpórka dla stopy kierowcy
    + Czujnik przepalonych żarówek
    + Praktyczne okazało się również to, że światła mijania gaszą się po wyłączeniu stacyjki, a podczas kręcenia rozrusznikiem zostaje odcięte zasilanie pozostałych urządzeń, w tym świateł mijania.
    + Niezawodny samochód jeśli chodzi usterki uniemożliwiające jazdę na trasie. Zawsze można przewidzieć zbliżającą się usterkę.

    - Słabe wygłuszenie, chociaż dało się temu zaradzić i teraz jest przyzwoicie, silnik jest o niebo cichszy niż w starszych polonezach
    - Za duża seryjna kierownica
    - Mała liczba schowków lub półeczek, mała pojemność schowka pasażera
    - Troszku mało miejsca nad głowami na tylnych siedzeniach,
    - Miękkie zawieszenie, chociaż po zmianie felg i dystansach nie przeszkadza mi tak bardzo.
    -Zbyt długa droga hamowania i hamulce podatne na fading
    - Słaby hamulec ręczny
    - Rdzewiejące nadwozie, chociaż w moim jak do tej pory rdza gryzie tylko spód drzwi kierowcy
    - Wysokie zużycie benzyny w mieście, na szczeście na gazie to już tak nie wysysa kieszeni.
    - Głośna praca tylnego mostu. U mnie daje o sobie znać tak po przejechaniu ok.150km.
    - przydałby się też większy bagażnik zwłaszcza, że w moim leży sobie jeszcze butla od gazu.

  • Marzę o...

    Wywaleniu lpg!

Komentarze (99)

  • 2011-03-28 15:44:51

    Dzieki Pies za komenta szkoda ze białego nie można już w akcji zobaczyć no i szkoda urwanego koła w Tarnowie :) No ale Caro godnie zastępuje białego :)

  • 2010-11-22 08:14:16

    100 Komentarz pozwolę sobie sam napisać:
    Otóż uważam, że był to mój najlepszy Poldek!!! Tęsknie za nim i chętnie bym wrócił do tamtych czasów...

  • 2010-11-21 18:17:39

    Pamiętam go!! wystawiałeś go kiedyś na allegro, a rodzinka prowokowała mnie do jego kupna, jest bardzo fajny, nieprzesadzony tuning zewnętrzny,
    10/10.
    wpadnij do mnie może mi coś doradzisz

  • 2010-10-03 08:37:19

    No no jest naprawde bardzo ładny :-)))

  • 2010-01-25 17:41:25

    Ładny poldzion ;)
    Dbaj o niego!
    Pozro! ;)

  • 2009-12-29 23:10:18

    Fajny poldon

  • 2009-12-28 00:13:22

    nie ma to jak polonez
    niezły ma stan techniczny i wizualny
    pozazdroszczę

  • 2009-12-19 01:29:43

    Polonez niczego sobie ładny ładny:))Pozdro zapraszam do siebie.

  • 2009-11-28 21:20:26

    wywal to lpg autko będzie Ci wdzięczne do końca swych dni!
    szacun za to że tak dbasz o tego poldka!
    zapraszam do komentowania moich autek

  • 2009-10-22 09:42:53

    powypisywales tego tylko poco? Polonez ladny byl

  • 2009-10-18 21:13:41

    wyglada super pozdrawiam

  • 2009-09-06 20:58:32

    fajny poldek tylko jedno ze ma lpg
    widac w tym duzo pracy
    pozdrawiam i zapraszam do mnie;]

  • 2009-06-12 20:17:06

    ****Super sprzęt!:) Oceń moje pojazdy! :) Pzdr!!

  • 2009-05-27 23:11:51

    Takich Polonezów brakuje u nas :D
    Bardzo fajnie odpicowany :P
    pozdro

  • 2009-05-25 14:52:31
    Użytkownik usunięty

    ojć .. ;/ nie zbyt miła byłą niespodzianka ;/ pozdro... może tam kiedy na drodze sie pościgamy xD

  • 2009-05-24 17:56:50
    Użytkownik usunięty

    kolego z snka :] tak oglądam tego Poloneza i tak sobie przypomniałem ze widziałem go w warsztacie w SPGK :) i miałem okazje go obejrzeć :) wtedy zrobił na meni wrażenie xD ale czemu był w warsztacie??? pozdro

  • 2009-05-17 09:36:33

    i mapy i wałek znajomy mechanik mi zrobił już z ponad rok temu, ale rewelacji nie ma, GSi nadal mi odchodzi przy wyższych prędkościach.
    szacunek za furke, świetnie sie prezentuje ;)

  • 2009-05-01 20:38:23

    aż miło :) pozdrawiam i zapraszam

    10/10

  • 2009-04-30 01:31:17

    Kocham tak utrzymane poldki. Szczególnie nie przebajerowane. Mój GLD się chowa, aczkolwiek zapraszam :)

  • 2009-03-25 14:46:07

    Fajny poldacz

  • 2009-02-26 23:43:05

    Piekny polonez, poprstu sliczny!! Bardzo delikatny tuning i nic wiecej nie trzeba. I te alusy, poprostu malina!! Mialem kiedys takiego bialego tylko Caro Plusa i tez go odpicowalem.. wpadnij do mnie. Pozdrowionka

  • 2009-02-10 10:23:42

    Witam super Poldi - tez miałem GSI i ładnie szedl, miałem też GLI i też super chodził - z ta dwójką to się zgodze w każdym razie nie jednego sie odstawiało jak obrotów dostał :)
    Pozdro i M@x1

  • 2009-01-28 13:17:53

    Fajny poldacz.. . moj na 2 biegu wyciagał 85km/h ale nigdy nie mierzyłem ile do 100. a tez GSI

  • 2009-01-20 11:39:56

    ładny polonezik i młodszy od mojego pzdr

  • 2008-12-18 20:45:29

    Super Poldek. Życzę aby ci długo służył. Pozdrawiam i zapraszam do mojego FSO.

  • 2008-12-14 13:01:20

    Do Tyszanin: Wyśmiewasz moje 11,5sek i muszę ci powiedzieć, ze tak pokazuje stoper: http://video.google.pl/videoplay?docid=-7029807354645411252&hl=pl
    To jest filmik z mojego pomiaru. Oczywiście mam świadomość, że nie m

  • 2008-11-10 23:43:57

    Fajnie wygląda z tymi aluskami :)

  • 2008-10-23 20:30:40

    taa 11,5 a to dobre

  • 2008-10-23 12:46:51

    Pozdrowienia ze SierraFan ^^

  • 2008-08-25 17:06:13

    Fajny polonezik. Ładnie się prezentuje. Pozdrawiam

  • 2008-08-17 10:41:01

    Zacny opis - przynajmniej przyszły kupujący będzie wiedział co bierze. Pozatym gratulacje za stan auta-żadkość.Pozdrawiam i do mnie zapraszam :)

  • 2008-07-21 22:40:21

    naprawde fajny poldas.. pozdro!

  • 2008-06-22 20:50:18

    bardzo łądny polonez. podobają mi się felgi. pozdrawiam

  • 2008-06-07 23:58:48

    Piękny polonez, naprawdę:) Daje 6 i zapraszam do mnie!

  • 2008-05-08 18:46:19
    Użytkownik usunięty

    piękny klasyk widać że zadbany szkoda że tych samochodów jest mało zapraszam do skomentowania mojego samochodu

  • 2008-04-24 22:07:40

    zacny Polonez

  • 2008-04-03 15:35:46

    Witam brata bliźniaka. Opis powalajacy ;). Super aluski. Oczywiście poldi też cacunio
    :)

  • 2008-03-30 23:16:47

    Powiem tak..... doświadczony z Ciebie samochodziaż. Czytając twoje opisy autek podsunołeś mi pare pomysłów DZIĘX!! Co do wyjącego mostu sprubuj wymienic olej perzekładniowy na nowy dolewając MOTODOKTORA naprawde pomaga w

  • 2008-03-27 22:18:12

    Opis naprawde wielki!:) Postarales sie! Fajny poldek! Zapraszam do siebie;)

  • 2008-03-21 20:03:54

    Calkiem fajny zgrabny polonez.Zasluzone 6.

  • 2008-03-12 17:13:16

    ładny poldon, zapraszam do mnie,pozdrawiam..;)))

  • 2008-03-08 18:21:40

    Hehehe, wesolo...

  • 2008-02-17 15:05:51

    fajne oba te polonezy zapraszam do mnie

  • 2008-02-11 11:35:56

    fajny stylnig, oby tak dalej, życzę powodzenia, maxik

  • 2008-02-04 15:45:07
    Użytkownik usunięty

    Ładny biały poldek. Widać, że dbasz o niego. Trzymaj tak dalej. zapraszam do Siebie

  • 2008-02-04 09:57:14

    bokiem daje rade da serpentynach maszyna! wogóle białe plusy mi sie zaczynają podobać ostatnio!
    piekna i zadbana fura!!

  • 2008-02-02 08:02:51

    super polonez 6 i zapraszam

  • 2008-01-28 17:29:07

    Kolego szacun dla Ciebie za to wszystko, fajne felgi, bardzo mi się autko podoba i zadbane, ale silniczek to na 100% Roverek :)

  • 2008-01-22 18:16:05

    Niechcący skasowałem ostatniego komenta użytkownika PJ, nie pamiętam loginu. Za pomyłkę przepraszam kolegę i proszę o ponowny komentarz.

  • 2008-01-19 22:24:42

    fajny poldek dbaj o niego a co do miejsca nad glowani z tylu to nie masz co sie martwic jedynie gdy cie wioza z imprezy ale to i tak nie kontaktujesz w tedy hehe
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

  • 2008-01-08 12:13:42

    dzięki za komenta :) Masz fajnego Polda, widać że dbasz o niego i oby tak dalej ;)
    pozdro

  • 2007-12-29 22:28:56

    Dziekuje no twoj Poldek tez niezły miałem kiedys Caro Plus 2000r ale go ukradli;/ ale tyz nie zle jedził 186 polecioł

  • 2007-12-17 17:39:01

    no SLiczny ten Poldek widac duzo pracy włozone w auto zapraszam do mnie:)

  • 2007-11-14 19:41:35

    Gratuluje efektów:) Trzeba miec serce.... i pieniadze:) Powodzenia w dalszych modyfikacjach

  • 2007-11-12 21:18:45

    autko super i podziwiam za sentyment naprawdę super pozdro

  • 2007-11-10 17:19:31

    Super PDM!! Ładny kolorek! Autko dobrze się prezentuje na tych felgach!
    ~Respect dla Polskiej Motoryzacji~

    Ocena: 6

    Pozdrawiam i zapraszam!

  • 2007-11-09 00:38:26

    Witam sanoczanina!!! Twój poldek zasługuje na 6. Jedyny jaki rzuca mi się w oczy w Sanoku. Chyba często parkujesz na robotniczej czy tak?

  • 2007-11-04 18:06:13

    Mierzone bylo, i bylo 11sek z jakimis tam setnymi...mysle ze da sie zejsc nizej..

  • 2007-11-04 14:16:27

    Widzę , że masz tu normalnie całą książkę serwisową :D Poldek fajny, a w nim ciekawa kierownica i fikuśny dywanik :D

  • 2007-10-28 11:08:39

    widze maniak poldolota ;) 6 za to.

  • 2007-10-28 09:29:12

    Fajny poldek i fajna kierownica

  • 2007-10-15 16:36:40

    zadbany i dlatego mi sie podoba :)

    max zostawiam i zapraszam do mnie :)

  • 2007-10-14 18:55:56

    super autko :) Pozdrawiam

  • 2007-10-10 11:16:57

    6 zostawiam
    Bardzo ładnie utrzymany samochodzik i oby tak dalej
    CC pzdr

  • 2007-10-07 13:54:38

    oczywiście 6. widac ze dbasz o niego - szacunek.
    Co do mojej fury to polatać bokiem się da raczej tylko na mokrym. Żałuję, że nie kupiłem 2.0 lub nawet 2.5 ale wtedy jeszcze bardzo drogie były.

  • 2007-10-04 21:54:21

    super 6 zapraszam do mnie

  • 2007-10-01 22:40:19

    bardzo ładny poldek, Felgi pasują doskonale, wydaje mi się że bardziej by pasowały jakby były pomalowane w kolorze nadwozia albo na czarny mat. 6 z plusem ode mnie :)

  • 2007-09-30 21:13:40

    Ładne auto, fajny grill i felgi. Zostawiam 6

  • 2007-09-29 00:57:59

    Ładny polonezik 6 dla niego

  • 2007-09-13 19:11:10

    A ha wsadź mu mikser palnikowy!

  • 2007-09-13 19:07:41

    Oczywiście 6 Chym pytałeś co dało mi największe przyśpieszenie były to trzy przeróbki:
    -Lżejsze koło zamachowe
    -Gaźnik full przeróbek jakby co to priv podam ci moją stronę z przerubklami
    -Kolektory :Gsi wydechowy tzw.

  • 2007-09-07 00:01:12

    Śliczne Atu, delikatnie zmienione, ale bardzo mi się podoba, zwłaszcza z tymi felgami i dobrze,że zmieniłeś atrapę na orciari, jest dużo ładniejsza. Twoja kierownica też niczego sobie;) i raio dobre;p oczywiście 6

  • 2007-09-05 19:38:45
    Użytkownik usunięty

    ladny LEOPOLD zostawiam 6 i zapraszam do siebie

  • 2007-09-05 17:46:59

    fura jest extra , felgi bajera i wogole ; ))
    pozdro : ))

  • 2007-09-05 00:10:30

    aligancko max dla Ciebie i dzieks za ocene

  • 2007-09-01 10:44:34

    spoko poldek oczywiscie 6

  • 2007-08-31 20:49:51

    Swietne Atu.Gratuluje felg i kiery-swietnie wyglada.Dbaj o niego.Oczywiscie 6 Zapraszam do mnie:)Pozdrawiam

  • 2007-08-21 01:43:52

    ale te 12-12,5 sekundy to chyba do licznikowego 100 bo innej opcji nie widze. mimo to za serce do autka ode mnie masz 6

  • 2007-08-17 20:42:17

    fajna furka. polaj to prawdziwy wóz :) 6 odemie

  • 2007-08-13 14:45:18

    spoko poldas i baaardzo wyczerpujący opis daje 6 bez zastanowienia i zapraszam do mnie.
    Pozdro

  • 2007-08-12 21:48:57

    Hmmm. Takiego wnikliwego opisu jeszcze nie widziałem! Autko niczego sobie pomijając kilka dodatków jaskrawych, które moim skromnym zdaniem nie pasują tutaj... Poza tym całkiem ładnie się prezentuje na tych felgach (sam k

  • 2007-08-12 21:48:35

    ano ładnie sie prezentuje :) zglebic go ;) przyciemnij lampy z kierunkami z przodu :)

  • 2007-07-27 21:05:55

    Super poldek zajrzyj do mnie

  • 2007-07-03 20:49:58

    poloneziaże całej polski łączczcie się :) thx za koment zostawiam 6

  • 2007-07-02 20:28:01

    ulala...6 to mało. Zajefajna gablota, oczywiście maxior!!!

  • 2007-06-10 17:30:43

    naprawde fajne autko ;] zostawiam 6 i zapraszam do mnie

  • 2007-06-08 21:57:47

    Tarcze hamulcowe to frezowane ATM Mikoda. Nie sa wentylowane :) w polaczeniu z klockami trw lucas hamuje naprawde swietnie.Koszt ok 200 zł ale warto !

  • 2007-06-08 12:15:30

    Poldolot 1 klasa ! <6>
    Jak bys mogl to napisz jak mniej wiecej zrobiłes ta nabe ze starej kiery.
    pozdro

  • 2007-05-29 22:18:23

    Swietnie sie prezentuje no i w dodatku w mojej ulubionej bieli!:) 6 za Poloneza bo mam sentyment do polskiej motoryzacji! Swietny sprzecik.

  • 2007-05-23 14:32:46

    bardzo fajnie wygląda!! zostawiam 6 i zapraszam do mnie

  • 2007-05-20 22:41:12

    Poldek pierwsza klasa, żeby mój tak wyglądał jak nim jeździłem :) Max.

  • 2007-05-19 22:30:16

    Poldek niezły 6 oczywiście:):)

  • 2007-05-18 20:06:17

    Nie no opis zabijajacy ....... Przeczytałem cały i nadal nic nie wiem o aucie:) ..... oprocz tego jakie sa ceny czesci oleju , zarowek , filterkow i OC w Hdi a ni o jeszcze AC :)

    ogolnie to dam maxa za ten opis bo mia

  • 2007-04-15 09:08:58

    Mogłeś ten opis jakoś podzielić... :D
    Ale i tak respekt, mam sentyment do Poldków. :)

    Max.

  • 2007-04-14 23:20:54

    O kurrr...czaki. Opis to zrobiłeś oszałamiający... nie jest wiele takich opisów, a i poldków dużo takich nie ma... ciekawy ten polonezik Twój... Pozdrawiam i zapraszam do siebie...

  • 2007-04-14 22:42:43

    Elegancki poldek. Takiego dlugiego opisu to juz daaaawno nei widzialem. FAjna kiere tam masz:) 6!!!

  • 2007-04-14 22:11:28

    Za zdjęcie nr 5 - max. Fajny polonez. Zapraszam do obejrzenia mojej babci

  • 2007-04-14 20:05:14

    6, fajny bialutki poldek:) prosze do mnie...

  • 2007-04-14 19:59:08

    O zesz Pies, malo tekstu ale 6 dla Ciebie bo jestes rzeznik asfaltowy!!!

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • SHL M11
  • Peugeot Trekker 50
  • Romet 50 T-1
  • Italjet Formula 50
  • Ford Mondeo
  • Honda NSR 125

Co robią kierowcy na PJ