Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Kobyłka
1500 cm3
100 KM
10.20 s
Autko dostałem od taty w styczniu 2010, był jego pierwszym właścicielem, więc cała historia tego Lanosa jest mi dobrze znana, przebieg niewielki jak na ten rocznik 70,000 km. Samochód był w 100% seryjny.
Głównie delikatny optyczny, i elektroniczny, był też mechaniczny ale to porażka - otóż strzał w dolot od LPG załatwił mi filtr powietrza, z braku nowego w danym momencie wsadziłem stożek, który pozostał mi po poprzednim samochodzie. Mruczał zjawiskowo, ale jeździł do d..y, dopiero między 4000-4500 obrotów ożywał, ale nic nie trwa wiecznie cztery strzały w dolot załatwiły stożek na cacy, do tego czasu kupiłem już oryginalny papierowy filtr, i jeździ się o niebo lepiej.
Seria, Wymieniony filtr powietrza na oryginalny, wymieniony filtr gazu, wymienione przewody i świece na NGK.
W planach montaż pierścienia z klapką antywybuchową przed filtrem powietrza, poprowadzenie dolotu zimnego powietrza inną drogą ze zderzaka.
04-2010 - Wymieniony filtr powietrza na stożek w obudowie, doprowadzenie do niego zimnego powietrza ze zderzaka (z tym filtrem i zimnym dolotem jeździ całkiem przyjemnie ;)), lakierowanie pokrywy silnika lakierem do zacisków hamulcowych (jest odporny na wysokie temperatury). W planach lepsze odizolownie termiczne stożka, wymiana oryginalnego gumowego łącznika przy przepustnicy dolotu na giętą rurę z kwasówki, wpuszczenie wężyka od odmy pod silnik najlepiej do jakiegoś odstojnika (np: zbiorniczek na płyn hamulcowy od malucha), zamontowanie klapki antywybuchowej na dolocie, montaż tłumika końcowego (może Ulter) z homologacją.
Podświetlenie deski rozdzielczej i wskaźników zmienione na czerwone, założone chromowane ringi na zegary, polakierowana ramka zegarów i część kokpitu na srebrno, zamontowany podłokietnik, lusterko panoramiczne, własnoręczne obszycie skórą kierownicy (mierzenie, wycinanie, pasowanie, zszywanie), oświetlenie schowka wg. własnego projektu, oświetlenie wnętrza bagażnika ledami.
Seria, felgi stalowe od Golfa III na pierścieniach centrujących 56,6/57,1. W planach amorki Bilstein, i rozpórka kielichów.
Radio SONY Xplod, w drzwiach dystanse z mdf i głośniki midibasy 16cm Boschmann, przy słupkach przednich gwizdki Boschmann - zestaw odseparowany na zwrotnicach. Tylna półka elipsy 9" Boschmann, bagażnik - subwoofer aktywny na filtrze dolnoprzepustowym, wzmacniacz FM. Przednie i tylne drzwi, oraz dach solidnie wyciszone matami bitumicznymi. W planach wyciszenie nadkoli, i wymiana uszczelek drzwiowych na te z Nubiry.
Po (równo) miesiącu użytkowania, dzwon !!! Młoda pani władowała mi się tyłem w lewy przedni błotnik. Błotnik wymieniłem, zderzak polakierowałem - śladu nie ma, koszt 300zł wykonanie własne.
Masa pomysłów, zmiana kierownicy z nabą (koniecznie z homologacją), podświetlenie podłogi UV... dużo tego :)
"+" Łatwość demontażu podzespołów, dostępność części, komfort, osiągi, ekonomika (LPG).
"-" Twarde plastiki we wnętrzu - ale poradzimy coś na to :)
14 lat prawo jazdy, dziesiątki tysięcy kilometrów połknięte, i ani jednego mandatu i punktu na koncie. :)
szybszym realizowaniu celów.
widze ze wizualnie mamay bardzo podobne lanki ;)
dopieszczony Lani :D
zapraszam do mnie
pzdr
Zmieniony grill, czarne wkłady takie mody sie chwali, idziesz w bardzo dobrą stronę :) Daje Max. Pozdro i wpadnij do mojego Daewoo :)