Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Poznań
1499 cm3
100 KM
0.00 s
Kilka fotek jak było i jak jest. Można powiedzieć że jestem pierwszym właścicielem auta, bo dostałem go od dziadka a ten kupił go w salonie. Na pierwszy rzut było do zrobienia sporo rzeczy. Zaczęliśmy z dziadkiem odbudowe lanosa. Spodobało mi się to. Jest prosty w naprawie, części tanie i przy odrobinie chęci można samemu go poskładać. Nasz egzemplarz jest w dobrej kondycji blacharskiej, dlatego stwierdziłem, że jeszcze będzie jeździł kilka lat. Zacząłem robic autko pod siebie, razem z pomocą dziadka. Nie jest to oczywiście koniec naszych prac a zdjęcie profilowe jest obecnym wyglądem Lanosa.
Alufelgi 15' aluett na oponie 195/55
Basowy tłumik końcowy WM sport + caly układ nowy
Silnik seria 1.5 16V + stożek z zimmym dolotem
Czarne pokrowce, czarna podsufitka, ledy pod nogami w liczniku i sterowania.
Gwint z przodu, amortyzatory i przednie sprężyny fk automotive, tylne springi KONI ogólnie wyszło jakieś -80mm tył był dla mnie za niski i wsadziłem gumy +35mm
Oryginalne głośniki + radio Pioneer'a
Wszystkie podróże co raz bardziej ciekawsze :)
Jest ich jeszcze bardzo sporo, na pewno będę dodawać nowe fotki
Plusy:
-tanie części
-duże możliwości względem tunningu
-prosta konstrukcja
Minusy:
-troche za duzo pali
-seryjne zawieszenie miękkie
-wykonanie plastików