Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Leszno
2000 cm3
129 KM
8.00 s
Normalny Lanos tylko w trochę innej odsłonie czyli po face liftingu :D
- Wkłady przednich lamp czarny mat i żarówki ala Xenon
- Białe boczne kierunki
- Dokładka pod zderzak przedni od Laguny I
- Lusterka w kolorze nadwozia
- Grill Cetus ala Kamei
- Przyciemnione tylne szyby
- Usunięte chlapacze
- Swap silnika na 2.0 8V C20NE
- Przyciemnione białe elementy tylnych lamp
- Swap na 2.0 8V czyli C20NE na wiązce Motronic 1.5-2 z Opla Astry GSI
- Kolektor wydechowy GSI 4-2-1 owinięty bandażem termicznym
- Kolektor ssący robiony na zamówienie w Baran Motorsport
- Splanowana głowica
- Wyrzucona ori puszka i założony filtr stożkowy Simota Racing
- Pomarańczowe wtryski z C20SEH
- Przepływomierz termiczny z Motronic 1.5-2
- Usunięte rezonatory w układzie dolotowym
- Chłodnica oleju z C20SEH
- Wycięty katalizator
- Układ wydechowy 2,15 cali (na 3 tłumikach w tym końcowy 2 komorowy)
Czyste i zadbane:
- Welurowe dywaniki obszyte paskami w kolorze nadwozia
- Tapicerka drzwi z przełącznikami szyb w drzwiach oraz fotele i kanapa z wersji Lanosa T-150 po-lifcie
- Oryginalny podłokietnik dedykowany do Lanosa
- Zamontowany filtr kabinowy
- Oświetlenie schowka
- Zmienione podświetlenia zegarów i konsoli na ciepły żółty LED
- Oświetlenie kabiny i bagażnika na zimny biały LED
- Kierownica z Airbag
- Regulowana kierownica
- Tylna klapa otwierana przyciskiem w kabinie
- Elektryczne szyby przednie
- Elektryczna antena
- Podgrzewane lusterka
- Aluminiowe okrągłe ramki na zegary
- Wygłuszenie drzwi przednich i tylnych oraz oparcia tylnej kanapy
- Uszczelki od Nubiry z celu lepszego wyciszenia otworów drzwi
- Gumowe osłonki przełączników od Skody Felicji
- Automatyczne domykanie szyb po zamknięciu drzwi z pilota centralnego zamka
- Amortyzatory gazowe Bilstein B4
- Sprężyny obniżające H&R -40 mm
- Regulowana rozpórka górna kielichów przednich
- Komplet tulei poliuretanowych zawieszenia przedniego i tylnej belki
- Tylna belka z dodatkowym stabilizatorem z Astry GSI
Hamulce:
- Tarcze wentylowane Bozarto GTR 256 mm nawiercane i nacinane + klocki TRW
- Tarczo-bębny Bozarto GTR z Astry GSI 260 mm nawiercane i nacinane + klocki TRW
- Radio Alpine CDE-100EUB
- Głośniki z przodu: Hertz DSK dwudrożne odseparowane 165mm
- Głośniki z tyłu: Magnat Car Fit Style dwudrożne 165mm
- Zamontowane twettery w obudowach lusterek: Hertz DSK
Utarcie nosa wielu lepszym markom np. Passatowi CC i Audi A4 2.0 TDI, też i Mercedes C-klasa 220 CDI
- Założyć turbo do tej jednostki wolnossącej
- Odświeżyć lakier bo ma już swoją historie parkingową
+extra auto za niewielkie pieniądze
+tania baza do modyfikacji
+ocynkowana blacha
+tani w utrzymaniu
+90% części mechanicznych pasuje od Opla
+niema klimy i dzięki temu nie hamuje mocy silnika
-zbyt twarde plastiki(szybko się rysują)
-słabe wygłuszenie wnętrza (choć można w łatwy i tani sposób wygłuszyć za pomocą mat bitumicznych)
-brak szyberdachu (mało wychodziło Lanosów z szybrem)
-Zrobienie ze zwykłego Lanosa przypominającego samochód emeryta na usportowione wizualnie auto.
-Doposażenie paru rzeczy we wnętrzu które kiedyś w salonie były za extra dopłatą.
-Mimo że auto ma już 17 lat jest wciąż ponadczasowy w bardzo dobrej kondycji blacharskiej i mechanicznej dzięki temu wygląda jak prawie nowy.
-Kilka wygranych pojedynków z dużo lepszymi markami i widok gapiów że na Lanosa jednak można się naciąć.
-To że jest to jedyny taki Lanos w moim mieście!
Autko jest sprzedane...
Bardzo fajnie sie prezentuje. powodzenia kolego