Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Piaseczno
2946 cm3
190 KM
280 Nm
7.00 s
Bardzo ciekawy i jednocześnie fajny pojazd. Daje kierowcy duże możliwości no i oczywiście frajdę z jazdy.
Xantii się nie tuninguje ... nie ma jak i po co.
Ze względów praktycznych, dołożyłem tylko relingi dachowe (oryginalnie w tych autach nie występują) .
V6 o dość prostej, ale nowoczesnej konstrukcji.
Dobre osiągi i duża kultura pracy ... do tego trwałość i niezawodność.
"Karmiony" jest LPG poprzez blosa.
Pełen wypas ... oczywiście naturalna skóra, pełna elektryka, klimatronic itp. (nawet wszystko działa pomimo upływu lat).
Hydropneumatyk.
Zawieszenie aktywne II gen. - utwardza się zależnie od stylu jazdy (czyli pozwala zaszaleć).
Zmienny prześwit, pozwala przejechać oraz zaparkować tam gdzie inni już nie mogą (zaczepiają podwoziem).
Tylna "oś" skrętna, ułatwia pokonywanie ostrych łuków (nie ma potrzeby wyraźnie zwalniać).
I pewnie coś jeszcze, o czym nie pamiętam ....
Podsumowując: bardzo przyjemnie się na tym jeździ po naszych krętych i pociętych koleinami bezdrożach.
Fabryczny Clarion ze zmieniarką CD ... wystarczający zestaw dla przeciętnego użytkownika (mnie przynajmniej zadowala).
Auto ma swoją duszę .... łatwo się do niego przyzwyczaić, rozstać trudniej.
Pewnie jeszcze parę lat nim pośmigam ....
Plusy wymieniać można długo.
Wady:
auto o całkowicie odmiennej konstrukcji, więc mechanicy mają na nie alergię. Serwis i naprawy najlepiej wykonywać samemu (wbrew powszechnie panującej opinii nie jest to takie trudne).
Oryginalne części stosunkowo drogie.
Brak 6-go biegu - silnik ma spora możliwości, w trasie aż się prosi o 6-tkę.
No niezłe cacko ;)
10/10 i zapraszam do siebie ;]
Szerokości!
To jest to. niema jak Xantia
Ładna cytrynka ,ale zamiast tych kołpaków przydała by się jakaś alu :)
fajna cytryna zapraszam do skomentowania mojej audi