Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Warszawa
1997 cm3
165 KM
414 Nm
0.00 s
Citroen C4 VTS HDI FAP. Pełna wersja wyposażenia, dostępna w polskim salonie w listopadzie 2005. Posada wszystkie bajerki poza panoramicznym dachem, oraz dodatkowym Car Audio - wzmacniaczem i subwoofer'em JBL - ale nie było to wtedy dostępne od ręki z salonu.
Na pokładzie mamy między innymi:
- Bi-xenonowe skrętne reflektory
- 17" felgi aluminiowe
- Tapicerka skóra + alcantara
- kubełkowe fotele
- 2-strefowy climatronic
- tempomat
- czujnik deszczu
- czujnik zmroku
- czujnik ciśnienia w oponach
- pełna elektryka (m.in. składane lusterka)
- ESP, ASR, EBD, ABS
Jeżeli chodzi o kwestie tuningu, to jestem jednak zwolennikiem, tego, aby nie poprawiać fabryki. Dlatego jedynym elementem jaki pojawi się u mnie z zewnątrz, poza już przyciemnionymi szybkami,będzie, o ile uda mi się znaleźć taki element gdziekolwiek poza serwisem, spojler na tylną klapę, który był montowany w VTS'ach ze 180 konną benzyną, a niestety brakuje mi go w mojej wersji HDI.Smutne jest to, że kawałek plastiku serwis wycenia na 1400zł bez montażu, a strasznie ciężko znaleźć to w jakimkolwiek innym miejscu. Przynajmniej mi się jeszcze nie udało, ale jak ktoś by coś wiedział na temat takiej części to proszę o info !!!
W środku brak jakichkolwiek udziwnień i ulepszeń. :)
Fabrycznie autko było wyposażone w 2-litrową jednostkę o mocy 136km i momencie obrotowym 320Nm, współpracującą z 6-biegową skrzynią biegów. W chwili obecnej został zmieniony program, co zaowocowało delikatnym polepszeniem parametrów mojej cytrynki - 165 km i 414Nm. Znacznie lepiej teraz wygląda również przebieg momentu oraz mocy przy różnych prędkościach obrotowych silnika, ponieważ zostały one wygładzone i maksymalne wartości są dostępne w o wiele szerszym zakresie niż miało to miejsce w serii.
Tutaj możecie obejrzeć moją Cytrynkę na hamownii:
http://www.youtube.com/watch?v=NwD_8m5IvRM&feature=channel_page
A tutaj filmik, który pokazuje, że autko pomimo fajnych osiągów potrafi również być ekonomiczne:) :
http://www.youtube.com/watch?v=rP5pUouDMy8&feature=channel
Program został zmodyfikowany bez agresji, ponieważ C4 HDI posiada wbudowany filtr cząsteczek stałych i przeholowanie mogłoby skutkować bardzo częstym zapychaniem FAP'u i niestety wizytami w bardzo ceniącym się serwisie na jego regenerację lub wymianę... Stad moja powściągliwość w kręceniu Cytrynki :)
Tak jak w opisie...
Skóra + alcantarka, kubełkowate foteliki no i słynna citroenowska kierownica, która kreci się bez środka ... :P
Usportowione fabrycznie,
Fabryczne, ale lada moment zostaną wyciszone drzwi przód, oraz wymienione głośniki. Jednostka sterująca pozostanie fabryczna, ponieważ jestem zwolennikiem tego, żeby to wyglądało tak jak jest :)
Cały dzień spędzony wspólnie z Fordem Focusem ST, paliwa do woli i puszczona wodza fantazji... Coś pięknego... Czas mijał tak szybko, że tylko opadająca wskazówka paliwa mi o tym przypominała :D Coś naprawdę fantastycznego :)
A jeżeli chodzi o podróże, to miłym zaskoczeniem było spotkanie w Egipcie starego Poloneza kwadrata, w nienaruszonym stanie, który wyglądał jak prosto z taśmy... Co jak co, ale widać było po nim, że tam nie solą ulic :P
Wkrótce zamieszczę więcej fotek, ale poczekam aż się pogoda poprawi to zaliczę może jakiś plener. Pozdrawiam wszystkich...
fajny kolor :D pewnie fajnie wciska w fotel z takim momentem obrotowym. Jak wygladaja osiagi po modyfikacjach?
Super fura 10/10 zapraszam do moich autek ;]
No widze ze łaczy nas wiele hihi Pozdrawiam