Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Biała Podlaska / Milwaukee, WI / Chicago, IL
3800 cm3
200 KM
8.00 s
Buick Regal Custom - rocznik 1995.
Auto jest na Amerykańskich tablicach, ponieważ znaczną część czasu przebywam w USA, Milwaukee, stan Wisconsin, lub Chicago, Illinois.
Auto jest kompletnie wyposażone, jak na rocznik 1995. Ma klimatyzację dwustrefową, pełną elektrykę szyb, lusterek, foteli, bardzo czułe wspomaganie kierownicy (często przeszkadzające na autostradach).
Silnik 3.8, prawie 200KM naprawdę bardzo dobrze sobie radzi z tym autem. Jest to najlepszy silnik oferowany w tym modelu. Skrzynia oczywiście automat. W Stanach nie mamy paliwa PB95, tak jak wpisałem w rodzaju paliwa - jeżdżę zazwyczaj na regularu (87 oktanów) i przy tym paliwie, po przeliczeniu z galonów (3.78 l.) spalanie wynosi ok. 16 litrów.
Miejsca jest naprawdę dużo, auto jest komfortowe, płynie po autostradach.
Jako ciekawostkę dodam, że Buick jest 6-osobowy. Podłokietnik przedniej kanapy składa się, dając dodatkowe miejsce (jest dodatkowy pas bezpieczeństwa). Co prawda jest wtedy ciasno, ale nie raz jechałem kilkadziesiąt mil w komplecie.
Przebieg - 146 tys. mil.
Z chęcią odpowiem na każde pytanie zawarte w komentarzach.
Brak - raczej nie ma tu czego tuningować. No chyba, że za tuning uznać mogę uchwyt na telefon ;-).
3,8 l, prawie 200KM, V6. Niestety, nie V8, jednak jak najbardziej silnik mnie zadowala. Brak wycieków, nie spożywa oleju, osiągi bardzo dobre jak na ciężki wóz - z danych katalogowych 0-60mp/h (0-98km/h) to 7.8s, podczas pomiarów (prowizorycznych) czas to ok. 8s.
Wnętrze jest bardzo obszerne, jak wspominałem wyżej - da się podróżować w 6 osób. Auto nie ma skórzanej tapicerki (większość z Regalów takową miała). Bagażnik jest również wielki, ładowałem się bez problemu w 4 osoby (walizki).
Jakość plastików jest raczej mizerna, lubią poskrzypieć na dziurach, ale na szczęście dziur zbyt wiele nie ma. Lakier z przycisków sterowania klimą, elektryką ściera się i pozostają białe plamy.
Zawieszenie jest w typowym amerykańskim aucie. Jest bardzo miękkie, pięknie wybiera nierówności. Ma to oczywiście swoje plusy (komfort), ale także minusy - auta w zakrętach się po prostu nie czuje. Zawieszenie jest jednak niemal bezobsługowe - po 2 latach jazdy nic nie trzeba robić.
Standardowe radio gra naprawdę ładnie, nawet przy podłączeniu iPod-a poprzez kasetę z kablem Applowskim można rozkoszować się pięknym brzmieniem.
Do dalekich podróży częściej wypożyczam auto, aniżeli jadę swoim, ale właśnie Buickiem najbardziej pamiętna podróż to wycieczka do Salt Lake City w Utah. Odległość to około 1500mil, auto przejechało ten dystans bez najmniejszego problemu. Trasa prowadziła przez stany Wisconsin, Iowa, Nebraska, Wyoming, aż w końcu Utah. Powrót tą samą trasą.
Raczej brak perspektyw, auto w wakacje zostanie sprzedane.
Plusy:
+ Przestronność
+ Komfort
+ Komfort
+ Jeszcze raz komfort
+ Koszt utrzymania
+ Wyposażenie
+ Osiągi
Minusy:
- Słabe zabezpieczenie antykorozyjne
- Amerykańskie auto, a mało amerykański napęd FWD (przód)
- Jakość materiałów we wnętrzu
- Dość nieprzewidywalne zachowanie w zakrętach
Jak przemyślę sprawę plusów i minusów, to dopiszę jakieś informacje.
Hmmm... Kilkadziesiąt tysięcy mil w moich rękach bezawaryjnej jazdy ;-).
sprowadzeniu tego auta do Polski, jednak nie ma to najmniejszego sensu - brak dostępnych części, ekonomia. Wszystko na minus.
LuckyR nominował pojazd do prezentacji tygodnia
glide nominował pojazd do prezentacji tygodnia
LuckyR oznaczył pojazd jako wyjątkowy