Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
warszawa
5000 cm3
550 KM
600 Nm
4.40 s
w sumie tylko przyspieszona skrzynia, i przestawiony program. I tyle, bo i czego tu sie wiecej czepiac ;)
hujowy jak nieszczescie;/ niestety zwyciestwo marketingu i wplyw F1 nad logika. Do 3K/min to ma 160 koni i jechac sie nie da. Powyzej sie dowpiero zaczyna "silnik" Przy 3K pierwszy kop mocy, przy 5K drugi kop. Moment to samo, do 3K go poprostu niema w ogole.
a jak to wnetrze, fotele Mki maja bardzo fajne, reszta dosc ergonomicza
seria i nie zamienie jej na nic. Zajebista zawiecha :)
nie uzywam :D
wyscig z vectra drogowki. Wystartowalismy od 100km/h, ja doszedlem do 320, a oni do 220 w tym czasie :) - film mi pokazali oczywiscie. I slynny tekst kierowcy vectry "Panie, co pan wyczynia, my za Panem 220 a Pana nawet nie widac" - i ja na to "no wlasnie, nie widac" ;)
plusy
- zawieszenie - wprost genialne, pozwala latac po 250 po koleinach bez strachu
- hamulce - zawias mocno trzyma przy hamowaniu, wiec nie ma wrazenia ze sa tak mocne, ale zrzucalem nieraz z 280 do 60 np w oka mgnieniu
- dla mnie bryla, zupelnie nie sportowa, dosc mocno "utajnia" mozliwosci tego auta
- spalanie. Realnie uwazam ze jak na ten silnik i wage auta to jest ono dosc niskie
- waga i docisk areodynamiczny. Sprawdzone w niemczech, weszla 330 w zakret autobanowy i nawet nie drgnela ;)
- kosmiczne przyspieszenie w granicach 100-250. Do 100 to ona ciezko idzie (masa, jedna os), ale od 100 to masakruje wszystko co jezdzi ;) - no prawie wszystko. Lambo galardo np zmasakrowala na luzaku w tym przedziale
minusy
- silnik - jak wyzej
- elektronika, dosc awaryjna
- przeniesienie napedu. Dyfer super, ale luzy na nim, na osiach, na krzyzakach, to M5 ma takie ze przy kazdej zmianie biegow, mam wrazenie ze mi pol auta odpadnie :D
- serwis bmw w PL, kazdy jeden (no dobra, tylko 6 znam z autopsji) to banda dzieci we mgle, ktore co najwyzej umieja wycieraczki zmienic ;)
zyje i auto cale ;)
Aby BMW zrobilo M5 z tak zajebistym silnikiem jak ma corvetta Z06 lub ZR1. Momentu caly wagon od wolnych obrotow ;)
hee na filmikach MPWR jest pokazane co potrafisz ;D
czemu zapisujecei zdjecia innych kierowcow na pj, np zdjecie licznika jak jedziesz 330
Fajny i w dodatku trzeźwy opis silnika. M5 to z pewnością świetne w prowadzeniu auto, gdyby tylko miało wielgachne V8 (nawet bez kompresorów) jak w AMG..
Użytkownik usunięty pozdrowił kierowcę pojazdu
Użytkownik usunięty wyróżnił zdjęcie pojazdu jako wyjątkowe