facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

BMW 5 1984r

Oglądano już 2807 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o BMW 5 »
  • Rocznik

    1984 r.

  • Właściciel

    bumier5

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Poznań

  • Pojemność

    2788 cm3

  • Moc

    184 KM

  • Max. moment obrotowy

    240 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    9.70 s

  • Opis

    Auto sprowadzone przeze mnie w lutym 2008 roku z Niemiec, jako moje piąte - miałem je krótko i teraz nie pamiętam nawet przebiegu.
    Podane zużycie paliwa dotyczy trasy prawie 1100km, którą pokonałem sprowadzając ją z Niemiec (prawie pod francuską granicą). Rejestrując ją w urzędzie we Freiburgu, kolejki były tam większe niż w Berlinie, a na ścianie wisiała stara, z białymi literami tablica rejestracyjna z Poznania :)
    Zdjęcia pochodzą ze strony mobile.de, które ściągnąłem zanim ją kupiłem, niestety przed sprzedażą nie zrobiłem swoich.
    Zawieszenie, skrzynia biegów, felgi i zderzaki były w bardzo dobrym stanie, niestety reszta nadwozia okazała się mocniej skorodowana niż było widać na pierwszy rzut oka, ale jeździła dużo lepiej niż 520-stka i nie tylko pod kątem osiągów.

  • Tuning

    Nie było...

  • Silnik

    Dołożony katalizator - wbity w Brief, więc pewnie moc była mniejsza niż według danych fabrycznych, bo auto było raczej mułowate jak na 528 (do setki ponad sekundę dłużej niż podawała fabryka - w szablonie moje pomiary).

  • Wnętrze

    Szyby elektryczne z przodu, rzadki model oryginalnej trójramiennej kierownicy obszytej skórą (częściej spotykany w E24), oryginalna skórzana gałka zmiany biegów, oryginalny sportowy fotel po stronie kierowcy (zdecydowanie lepszy na dłuższe trasy niż zwykły), roleta tylnej szyby, szyberdach, zagłówki z tyłu...
    Deska rozdzielcza nie miała o dziwo żadnego pęknięcia, przednie zderzaki nie miały wytartego chromu od kapiącej z błotników wody, fotel kierowcy był jednak trochę przetarty...

  • Zawieszenie

    Seryjne...

  • Car Audio

    Było włożone radio od jakiegoś znacznie nowszego modelu (E38 lub E39) i jeszcze poniżej wbudowany był equalizer...

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Sprowadzenie jej i przyśniecie na polskiej autostradzie...

  • Perspektywy

    Były, ale potem stwierdziłem, że nadwozie jest za mocno skorodowane i zrezygnowałem...

  • Plusy i minusy pojazdu

    O wiele lepiej utrzymywała kierunek jazdy na wprost (sprawiała wrażenie o wiele cięższej) i hamowała niż moja druga E28 (2,0)...
    Wadą w momencie kupna, podobnie jak w mojej drugiej E28 była wilgoć na podłodze przed przednimi fotelami...

  • Osiągnięcia

    Zero mandatów :)

  • Marzę o...

    BMW E28 535i (ale nie M535i) bez katalizatora (218 koni), z ręczną skrzynią i sportowymi fotelami...

Wyróżnienia

Komentarze (1)

  • 2009-09-22 00:28:12
    Użytkownik usunięty

    Niezła niezła, aczkolwiek szkoda ze nie chciałeś pobawić sie z korozja bo mogłby byc to niezly furacz aczkolwiek nie wiem jak naprawde sie to prezentowało, az boje sie rozkaldac moja na kawalki zeby sie nie przerazic...

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Komar
  • Honda CBR 600
  • Benzer Aston 50
  • Jawa TS 350 Twin Sport
  • Vespa PK 50 S
  • Benelli 125

Co robią kierowcy na PJ