Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Poznań
2788 cm3
184 KM
240 Nm
9.70 s
Auto sprowadzone przeze mnie w lutym 2008 roku z Niemiec, jako moje piąte - miałem je krótko i teraz nie pamiętam nawet przebiegu.
Podane zużycie paliwa dotyczy trasy prawie 1100km, którą pokonałem sprowadzając ją z Niemiec (prawie pod francuską granicą). Rejestrując ją w urzędzie we Freiburgu, kolejki były tam większe niż w Berlinie, a na ścianie wisiała stara, z białymi literami tablica rejestracyjna z Poznania :)
Zdjęcia pochodzą ze strony mobile.de, które ściągnąłem zanim ją kupiłem, niestety przed sprzedażą nie zrobiłem swoich.
Zawieszenie, skrzynia biegów, felgi i zderzaki były w bardzo dobrym stanie, niestety reszta nadwozia okazała się mocniej skorodowana niż było widać na pierwszy rzut oka, ale jeździła dużo lepiej niż 520-stka i nie tylko pod kątem osiągów.
Nie było...
Dołożony katalizator - wbity w Brief, więc pewnie moc była mniejsza niż według danych fabrycznych, bo auto było raczej mułowate jak na 528 (do setki ponad sekundę dłużej niż podawała fabryka - w szablonie moje pomiary).
Szyby elektryczne z przodu, rzadki model oryginalnej trójramiennej kierownicy obszytej skórą (częściej spotykany w E24), oryginalna skórzana gałka zmiany biegów, oryginalny sportowy fotel po stronie kierowcy (zdecydowanie lepszy na dłuższe trasy niż zwykły), roleta tylnej szyby, szyberdach, zagłówki z tyłu...
Deska rozdzielcza nie miała o dziwo żadnego pęknięcia, przednie zderzaki nie miały wytartego chromu od kapiącej z błotników wody, fotel kierowcy był jednak trochę przetarty...
Seryjne...
Było włożone radio od jakiegoś znacznie nowszego modelu (E38 lub E39) i jeszcze poniżej wbudowany był equalizer...
Sprowadzenie jej i przyśniecie na polskiej autostradzie...
Były, ale potem stwierdziłem, że nadwozie jest za mocno skorodowane i zrezygnowałem...
O wiele lepiej utrzymywała kierunek jazdy na wprost (sprawiała wrażenie o wiele cięższej) i hamowała niż moja druga E28 (2,0)...
Wadą w momencie kupna, podobnie jak w mojej drugiej E28 była wilgoć na podłodze przed przednimi fotelami...
Zero mandatów :)
BMW E28 535i (ale nie M535i) bez katalizatora (218 koni), z ręczną skrzynią i sportowymi fotelami...
Niezła niezła, aczkolwiek szkoda ze nie chciałeś pobawić sie z korozja bo mogłby byc to niezly furacz aczkolwiek nie wiem jak naprawde sie to prezentowało, az boje sie rozkaldac moja na kawalki zeby sie nie przerazic...
Użytkownik usunięty pozdrowił kierowcę pojazdu