Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Głowno
2494 cm3
192 KM
0.00 s
Auto kupione w rodzinnym mieście w 2011r. W chwili zakupu było to seryjne 323ti (z przyciemnionymi szybami i dosyć zaawansowanym alarmem)- widoczne na ostatniej fotce.
Bogate wyposażenie oraz największa seryjnie dostępna jednostka napędowa:
Fabryczny pełny mpakiet, czarna podsufitka, gałka zmiany biegów chrom 'M' (oryginalna), i kilka innych chromowanych dodatków. Zestaw głośnomówiący z anteną zewnętrzną.
Short shifter, Rozpórka przednich kielichów staffa
M52B25 trzymający serię w marcu 2013 wydmuchał 171KM na rolce, w chwili obecnej zmienione:
Kolektor z M50
Wtryski i przepustnica z 2,8 (odłączone ogrzewanie przepustnicy)
Na montaż czeka ukłąd wydechowy oraz dolotowy- gąbka itg z zimnym dolotem
Fotele sportsize w półalcantarze.
Montaż podgrzewanych mat BMW, alu ramki licznika, klimatyzowany schowek, Świeżo obszyte: kierownica serducho, mieszki, podłokietnik i rękaw ręcznego (2 rodzaje skór, 3 kolory nici).
Dołożona multifunkcja zaadaptowana z E39, sterująca tempomatem (również z e39) oraz radiem.
Zawieszenie kpl tatechnix z regulacją na kolumnie+ mocowania oraz reszta zawiasu - lemforder . Przód z powiększonym negatywem. Tył z dystansem 25mm.
Bez szału, prawie seria: Kenwood KDC-U30R, Wzmacniacz Alpine MRV T500 v12 napędzający głośniki na przodzie GroundZero GZTC130 + Sterowanie z kierownicy multifunkcją.
Każda jest warta uwagi; )
Dokończenie projektu, kupienie 9j na tył :)
Udział w kilku zamkniętych zlotach oraz artykuł w BMW Trends nr 3 / 2013r