Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Białopole (LCH)
1896 cm3
90 KM
14.00 s
Audi należy do mojego brata. Kupiona 10 czerwca 2007 roku. Była sprowadzona z Niemiec. W chwili kupna była w kraju przez tydzień. Licznik przebiegu wskazywał jakieś 194-196 tys. km (dokładnie nie pamiętam ile), a ile tak naprawdę ma przejechane to nie wiadomo. Silnik, jaki siedzi pod maską to znany chyba wszystkim, praktycznie nieśmiertelny i niezawodny 1.9 TDI 1Z o mocy 90 KM. Ten silnik to po prostu fenomen. Na trasie spalanie wynosi 5-5,5 litra ON na 100 km. Od kupna ani razu się nie zepsuł. Jedynie co jest w nim wymieniane to filtry, paski, oleje itp., czyli norma. Jak na swoją moc, ma całkiem niezłe osiągi. A zabezpieczenie przed korozją sprawuje się dobrze. Dzięki ocynkowanej karoserii, pomimo dużego wieku, nie jest zgniła. Podłoga, progi, nadkola, błotniki są zdrowe. W tej chwili (13.04.2014) przebieg (wg licznika) wynosi 334 tys. km i dalej rośnie. Jak na swoje lata ma świetne wyposażenie:
- ABS,
- autoalarm,
- poduszka powietrzna,
- immobiliser,
- el. lusterka,
- klimatyzacja manualna,
- centralny zamek,
- radio CD+USB firmy LG,
- wspomaganie kierownicy,
- tapicerka welurowa,
- światła przeciwmgłowe,
- el. regulacja wysokości świateł,
- podłokietnik z tyłu,
- oryginalny spojler Audi.
Nie ma. Jedynie ringi na zegarach.
Oznaczenie - 1Z.
Pojemność - 1896ccm.
Typ - Turbodiesel.
Moc KM (Kw) / obr/min. - 90 (66) / 4000.
Moment obr. (Nm / obr/min.) - 182/2300.
Średnica x skok tłoka (mm) - 79,5x95,5.
Stopień sprężania - 19,5:1.
Liczba zaworów na cylinder - 2.
Ilość oleju - 4,2.
Skrzynia biegów - manualna 5-biegowa.
Przełożenie główne - 3,889.
Zachowane w oryginale. Bardzo zadbane i czyste. Fotel kierowcy nie wytarty. Na siedzenia założone pokrowce, aby nie niszczyć tapicerki.
Z przodu i z tyłu miękkie. W bdb stanie. Nic nie puka. Nie ma też żadnych luzów.
Jak zostało kupione, to było w oryginale. Ale jakiś czas temu radio Audi Gamma się zepsuło. Zostało wymienione na radio firmy LG. Z kolei głośniki są fabryczne.
Jazda z prędkością 140-150 km/h za policyjnym Fiatem Ducato na trasie Warszawa-Radom. Akurat ten Fiat tak kopcił, że jazda za nim wyglądała jak jazda we mgle. Brat stwierdził, że po tej jeździe "kabaryna" poszła na żyletki. Nawet widziałem filmik z tej jazdy i rzeczywiście fajnie to wyglądało. :)
Jeździć nią do końca.
Plusy:
- niezniszczalny i niezawodny silnik 1.9 TDI,
- ocynkowana karoseria,
- świetnie wykonane wnętrze,
- małe spalanie,
- niezłe osiągi,
- pali bez problemu nawet w największe mrozy,
- dużo miejsca w środku,
- duży bagażnik,
- bogate wyposażenie,
- prostota budowy.
Minusów nie ma.
160 km/h na trasie Chełm-Lublin.
Trasa Warszawa-Radom (70 km) pokonana w ciągu pół godziny. :) Nie było jazdy poniżej 140 km/h.
Paliwie za darmo.
Lepszych polskich drogach.
Simson S70 Enduro full DDR.
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL 140 KM.
Jak już tutaj jesteś zostaw komentarz.
Z góry dziękuję.
Ja NA PEWNO odwdzięczę się tym samym.
Zapraszam do komentowania moich pozostałych sprzętów.
Fajny zielony :-)
ładnie utrzymana ,pozdrawiam
Ładna,no i silnik jedyny słuszny klekot
O.o dawno mnie nie było chyba na polskiej jeździe :) audi super :) Autko wielki plus, mam ten sam silnik w golfie ale bez klimy wpadnij zobaczyć golfine do mnie audi zajebiste :).
Audi spoko, ale gleba by się przydała :P co do stickera to w razie czegoś mam drugi błotnik w garażu pod kolor nadwozia :P Pozdro :)
Chmieluu pozdrowił kierowcę pojazdu
Użytkownik usunięty dodał pojazd do ulubionych
Użytkownik usunięty nominował pojazd do prezentacji tygodnia
Użytkownik usunięty pozdrowił kierowcę pojazdu
pikacz dodał pojazd do ulubionych
BartekHC oznaczył pojazd jako wyjątkowy
BartekHC pozdrowił kierowcę pojazdu
Użytkownik usunięty wyróżnił zdjęcie pojazdu jako wyjątkowe
OKEJKA pozdrowił kierowcę pojazdu