facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Samochodowy

Corsa

gapcio Opel Corsa

Mam problem z corsą b. Mianowicie po zapalaniu chodzi jak by na 2-3 cylindrach po czym po chwili 5-10sek chodzi normalnie(przegazówka)> Świece nowe ciśnienie sprawdzane na cylindrach w okolicach 11-12,5atm i jest strasznie mułowata. silnik to 1.2i z gazem POMOCY


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (10)

  • 2009-02-05 22:06:29

    przewody i świece zmienione. palić pali normalnie ale gubi zapony.ja stawiam na sondę.a co do zapłonu to jest silnik na module nie na kopułce

  • 2009-02-03 17:49:22

    zmien najpierw kopulke i palec,następnie przewody..

  • 2009-01-30 13:22:06

    wymień przewody wysokiego napięcia

  • 2009-01-30 11:36:31

    Ale przeczytajcie dokładnie. Kolega mówi ze po zapaleniu silnik chodzi na 2-3 cylindrach (dzwięk traktorka) a po chwili 5-10 sek jest normalnie.
    Ja miałem ten sam problem. Rozebrałem zbiornik dobrałem się do pompy, przejrzałem cały układ zasilania. I to wystarczyło i auto chodzi normalnie.
    Na początku też myślałem ze to przewody albo uszczelka. Ale gdyby ich to by była wina to motor cały czas by pracował na 2-3 cylindrach. To musi być chwilowe nie dostarczanie w pełni paliwa. Jeszce mam pytanie do gapcio. Masz furę na gaz. A czy stosujesz się żeby przełączać w odpowiedniej temp. dla Twojego silnika? I odpalaj zawsze na benzynie bo wtryski się zasyfią.

  • 2009-01-29 21:36:20

    wymień kapturki i przewody bo mogą mieć przebicie albo najlepiej zrób tak na kapturkach powinieneś mieć na końcu taką sprężynkę co dotyka świecy ona jest przymocowana na 2 po boku zatrzaskach odegnij je i wyciąg z każdego kapturka te sprężynki i sprawdź w tedy jak nie będzie chodził to do wymiany kapturki i przewody. Pozdrawiam

  • 2009-01-29 19:58:59

    ale przewody też można zobaczyć

  • 2009-01-29 19:57:45

    a moim zdaniem to może być uszczelka pod głowicą. a zwłaszcza w oplu.

  • 2009-01-29 03:20:19

    kolego ja miałem podobna sytuację. dobierz się do zbiornika paliwa i wyjmij pompę paliwa, przejrzyj czy filtr jest czysty. Miałem ten sam problem u siebie. Z początku jak był ciepły to ciężko odpalał a na zimno normalnie, później zdarzało się coraz częściej ze akumulator mi rozładowywało długie kręcenie rozrusznikiem. Powiedziałem dość ze muszę coś z tym zrobić. Z początku myślałem ze to wina wtrysków świec itp przy silniku. Mój ojciec (mechanik) powiedział trzeba zajrzeć do zbiornika. Po rozebraniu wyczyszczeniu zbiornika i wyjęciu pompy. Przeczyściłem filterek przy pompie. I teraz chodzi elegancko. Po przekręceniu kluczyka od razu odpala. A więc problem kolego jest z dopływem paliwa. I po załączeniu zapłonu zawsze poczekaj z 5 sekund aż pompa poda paliwo. nie odpalaj od razu. Jeżeli masz kontrolkę to czekaj aż ona zgaśnie. Powodzenia i daj znać jak poszło pozdrawiam

  • 2009-01-28 22:58:51

    1.2 nigdy nie będzie specjalnie zrywna.
    Skoro wymieniałeś świece nie pomogło, to zmień kable.
    Jakie świece założyłeś ?

  • 2009-01-28 22:43:48

    może zmień przewody... i kopułkę.

Losowe pojazdy

  • Kawasaki ZX-10R
  • Peugeot Buxy
  • Romet Kadet M780
  • Chrysler LeBaron
  • Romet Zetka 50
  • Romet 50 T-1

Co robią kierowcy na PJ