Warsztat Samochodowy
 |
problem z lpg w vw passat b3
|
mam problem z lpg w aucie bo jak jade np 100na godzine i nacisne sprzeglo to nie trzyma mi obrotow i gasnie w czasie jazdy... z benzyna jest wszystko ok (silnik 2.0) co moze byc przyczyna, prosze o szybkie porady.... z gÓry dzieki
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Nie ustawiaj tego filtra w drugą stronę bo niby wszystko będzie dobrze a silnik będzie Ci więcej palił... Najlepiej jedź na regulację i nic więcej jak to nie pomoże to wtedy zobaczymy.
tylko skoro dotychczas ci sie nic takiego nie dzialo to nagle to rurka ma wplyw? dziwne.. tym bardziej ze w mojej vectrze 2.0 8v z lpg mam rowniez rurke dolotowa ktora jest wlasnie skierowana do prozdu w zderzak,i na tym jest gaz wyregulowany i zadnego problemu nie ma. natomiast gdy padl mi reduktor zaczal gasnac jak koledze,i nawet po regulacji powracal problem,bo sie reduktor rozstrajal i zmienial mieszanke
dzieki koledzy i tak zrobie bo ten filtr wlasnie jest skierowany do kierunku jazdy ... zrobie tak jak radzicie i zobaczymy czy to pomoze ... bo jak normalnie odpale to chwilke auto musi sie zahgrzac i jak przelacze na lpg to obroty sa ok...wlasnie podczas jazdy mi sie pieprz...y...ale zobaczymy co wyjdzie ... dzieki za porady :)
jest to wina powietrza do filtra dochodzi rurka ona musi byc odjenta albo wykrecona w drógą strone wtedy bedzie ci chodzic na lpg i na benz pozdro
dokładnie nie pamiętam jak tam puszka filtra wygląda ale jak ma wlot z przodu to ten wlot skieruj tyłem do kierunku jazdy (jakąś rurkę daj)
zacznij zdecydowanie od regulacji gazu u gazownikow,wg.opisanego objawu zachowuje sie jak by za duzo powietrza dostawal,co moze byc takze objawem uszkodzonego mieszalnika- rduktora ktory sie rozstraja
tzn. ?
Zrób dolot powietrza do filtra jakoś tak żeby powietrze pędem nie wpadało do filtra. Gwarantuję Ci że to pomoże
ok spoko nie ma sprawy :)
jak wymienisz to daj znać na warsztat to będziemy radzić. pozdro
wlasnie filtr jakos na dniach zmienie to moze wszystko jakos do normy dojdzie
a może problem tkwi z szczegółach np. filter, przewody, świece
sporo jakies 5 lat
długo już masz założony gaz? może reduktor Ci pada...
nie smierdzi, a jak jade wolniej np 60 to jeszcze w miare utrzymuje mi obroty... ciezko tak jezdzic bo praktycznie na kazdym skrzyzowaniu musze odpalac auto
jedź do gazowników, podłącz pod sondę i sprawdz gdzie pokaże błędy. PS: jak przełączysz na gaz to śmierdzi w samochodzie ?