zalozylem prawie nowy gaznik i chodzi tylko na wolnych obrotach i strasznie kicha bije w gaznik a jak dam gazu to gasnie co to moze byc prosze o pomoc!!!
nie ma za co, tylko wiesz szukaj dobrej firmy co robi z gaznikami, bo czasami mozesz trafic na jakis chlam.. Jeszcze moze przed tym kupnem gaznika sprobuj ustawic zawory na nowo bo to tez moze miec wplyw.. a jak po ustawieniu Ci sie dalej nie zmieni to kup ten gaznik. ja mialem to samo, wpierdzielal mi kolo 10 na 100 i kombinowalem jak glupi, jakies turbinki i inne dziadostwa, ale w koncu tak se mysle ze to bez tego powinno malo palic i kupilem gaznik, przy okazji sprawdzilem glowice i tez ja zmienilem.. i spalanie w momencie spadlo
wez zainwestuj w gaznik po regeneracji i nowa podstawke pod gaznik i uszczelki. Powinno Ci sie poprawic, a jak nie to sprawdz jeszcze glowice czy nie jest peknieta
A ile w tej chwili ci pali. Jeżeli mieścisz się w granicy 6,5L do 7,0L to już jest bardzo dobrze i na standardowej dyszy większych cudów nie osiągniesz. Na mniejszej dyszy strasznie go zamulisz i rowerem cię wyprzedzą:) A no i tak jak kolega rahim711 spróbuj eco-drivingu czyli nie piłuj silnika na każdym biegu do full obrotów.
najlepiej jedź do warsztatu (jakiegoś dobrego) i powiec im żeby ci zmiejszyli ci dyszą spalanie ale:
-zapłacisz 50 zł (to nie wiele opłaca ci sie)
-mniejsza moc (a maluch nie miał jej zawiele)
-samochód może stracić do reszty elastyczność
chcąc to zrobić musisz się dobrze zastanowić,a jeżeli twój maluch ma blisko 100tys.km to lepiej zrobić kapitalke niż sie bawić w zmiejszanie spalania.Pozdro
wyczysc dysze wszystkie i najlepiej tez caly gaznik
zalozylem prawie nowy gaznik i chodzi tylko na wolnych obrotach i strasznie kicha bije w gaznik a jak dam gazu to gasnie co to moze byc prosze o pomoc!!!
nie ma za co, tylko wiesz szukaj dobrej firmy co robi z gaznikami, bo czasami mozesz trafic na jakis chlam.. Jeszcze moze przed tym kupnem gaznika sprobuj ustawic zawory na nowo bo to tez moze miec wplyw.. a jak po ustawieniu Ci sie dalej nie zmieni to kup ten gaznik. ja mialem to samo, wpierdzielal mi kolo 10 na 100 i kombinowalem jak glupi, jakies turbinki i inne dziadostwa, ale w koncu tak se mysle ze to bez tego powinno malo palic i kupilem gaznik, przy okazji sprawdzilem glowice i tez ja zmienilem.. i spalanie w momencie spadlo
Wyreguluj dysze mi pali 4,5l na sto
i o takie porady mi chodzilo dzieki bakenz
wez zainwestuj w gaznik po regeneracji i nowa podstawke pod gaznik i uszczelki. Powinno Ci sie poprawic, a jak nie to sprawdz jeszcze glowice czy nie jest peknieta
a przejechane ma 47 tys
jezdze kur,wa oszczednie!prosze o normalne propozycje a ne kurw.a jakies bzdury o cegle ktore pisza ci idioci! a pali 8 i pół
A ile w tej chwili ci pali. Jeżeli mieścisz się w granicy 6,5L do 7,0L to już jest bardzo dobrze i na standardowej dyszy większych cudów nie osiągniesz. Na mniejszej dyszy strasznie go zamulisz i rowerem cię wyprzedzą:) A no i tak jak kolega rahim711 spróbuj eco-drivingu czyli nie piłuj silnika na każdym biegu do full obrotów.
No to jeździj oszczednie.;]
wsadz cos pod pedal gazu :)
wstaw gaz sekfencyjny.
najlepiej jedź do warsztatu (jakiegoś dobrego) i powiec im żeby ci zmiejszyli ci dyszą spalanie ale:
-zapłacisz 50 zł (to nie wiele opłaca ci sie)
-mniejsza moc (a maluch nie miał jej zawiele)
-samochód może stracić do reszty elastyczność
chcąc to zrobić musisz się dobrze zastanowić,a jeżeli twój maluch ma blisko 100tys.km to lepiej zrobić kapitalke niż sie bawić w zmiejszanie spalania.Pozdro