Warsztat Samochodowy
 |
Odpalanie Zimnego opla
|
ludzi weźcie coś wymyślcie z moim problemem bo już nie nerwów słuchać skarg mamy że jaj samochód rano nie chce zapalić. Otóż przedmiotem całej dyskusji jest Opel Sintra 2.2TD który ma spore problemy z odpaleniem po nocy przy minusowej temperaturze. Byłem pewny że to świece żarowe są spalone ale świece zmieniłem na nowe i ku mojemu rozczarowaniu auto rano tak samo nie chciało zapalić. Uprzedzając odpowiedź o padniętych wtryskach stwierdzam że auto nie kopci wcale i chodzi zawsze na ropie z markowej stacji. Podpowiedzcie mi coś, a może jednak by wartowało sprawdzić jeszcze te wtryskiwacze na testerach.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Ja załatwiłem ten problem montując moduł który opisałem w tym temacie.
http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=14752&postdays=0&postorder=asc&start=0
A dziś rano spotkała mnie bardzo przykra niespodzianka... auto wcale nie odpaliło cały czas świeci się check i nawet się nie odzywa. Stoi id rana w ogrzewanym garażu w temperaturze 10stopni i dalej nic. Dzwoniłem już do serwisu opla mam go przywieźć na lawecie i go wezmą na komputer i zobaczą co go gryzie.
mialem to samo, i w fabii 1.9 TDI i w polo 1.9D.pomogł wlasnie aku z dużym Amperażem wlasnie 65A plus do tego litr zwyklej nafty na pelny bak (około 50 L). Nafta rozcieńcza rope i z rana przy niskiej temp ropa nie jest taka gęsta i latwiej odpala:)) Zrobilem te dwie rzeczy i juz nie mam problemow z odpalaniem:)
Pozdrawiam!!!
Tego powiem ci że nie sprawdziłem bo nie wpadłem na taki pomysł że świece mogą nie dostawać napięcia. Ale z drugiej strony jest to możliwe że diesel by zapalił przy -20 bez świec włączonych po dłuższych katuszach rozrusznika??
A czy świece napewno dostają zasilanie? Styki czyste?
Jutro zobaczę z tą pompą bo dziś to już mi się nie chcę iść do garażu.
Aku jest dobry bo kręci silnikiem jak oszalały a pyzatym był doładowywany kilka razy w zimę.
nie wiem czy ci dobrze poradze ale mysle że masz problem z pompom moja rada jest taka od pompy wychodzi gumowy weżyk któru poprowadzony jest do wtrysków. musisz znalesc ten węzyk i spróbuj go zacisnąc tak aby powietrze które w nim jest nie cofało. zrób tak na noc a rano spróbuj go odpalic i daj znac jesli to cos dało wtedy napisze co dalej. pozdro
najlepiej to akumulator z dużym Amperażem ;D ja mam w mercedesie 2.0 D i aku..z 65A i pali zajebiście-Pozdrawiam
albo slaby aku... powaga ja tego nie bralem pod uwage, ale jak mialem omege to szukalem po kolei... ktoregos razu padl mi aku, po wsadzeniu nowki naladowanej zapalil na dotyk.
może być tak że ma słabe Ciśnienie na tulejach zajedz na serwis to sprawdza Pozdrawiam:)
filtr wymieniany był to raczej luzik w baku z paliwa raczej się nie wytrąciło nic bo auto dziennie robi po 140km i jest non stop tankowane do pełna i jeżdżone do rezerwy. A pompa hmm... domowym sposobem raczej się chyba sprawdzić nie da sprawdzić prawda??
Filtr paliwa, pompa, parafina w baku