Warsztat Samochodowy
|
Bicie kierownicą Calibra
|
Koledzy proszę o poradę mnianowicie chodzi mi o to żę trzęsie mi kierownicą od prędkości od 120 do 140 km/h potem drgania ustają wymieniałem już koła opona + felga 3 krotnie i wyważałem każde w innych punkatach wulkanizacyjnych i to samo ,wymieniałem końcówki wachaczy i simembloki a także przegub wewnętrzny prawy wewnętrzny lewy jest ok a co do tarcz to są troszeczkę zjeżdzone mają rant i gdy były nowe klocki to były drgania przy hamowaniu ale gdzieś po 1000 km dotarło się i bicia wogóle nawet gdy hamuje z dużej prędkości co to możę być proszę o poradę
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
co ma zbierznosc wspolnego z drganiami :D dzis kolega w vectrze mial identyczny problem,tzn. dzis go usunal!podobnie jak ty kombinowal juz z wszystkim! a mianowicie.. uszkodzona kolumna kierownicza! chwyc za drazek kolumny i poruszaj nia gora dol.. jesli wyczujesz luz to juz masz przyczyne! wyrobione w mocowaniach,i jedyne mozliwe usuniecie defektu,wymiana kolumny.
Moze kolega ustawi zbierznosc
hm,ciezki przypadek,przy vectrze mialem podobnie,ale wina bylo zle wywazenie kola. byc moze masz krzywa poloske,bo innego pomyslu to ja nie mam