Warsztat Samochodowy
|
pompa paliwa
|
Jak w prosty sposób samodzielnie sprawdzić pompę paliwa? Ja sprawdzałem tak. Odpiołem przewód od listwy i paliwo nie wytrysneło tylko wylecialo na jakies 20 cm (nie sądze aby wylecialo z 3 atmosferami. Paliwa wypłyneło ok 100ml. Czy to tak powinno być?
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
nie dawno zalozylem lpg wiec wczesniej mialem ten problem :( a na gazie jest róznie raz pali dobrze raz zle. stosowalem rozne kombinacje odpalania. jak odpale z lpg i przelacze na benzyne to prawie zgasnie ale załapie.
Czyli rozumie że problem ten pojawia się na benzynie. Może spróbuj odpalać na lpg jak jest ciepły. No oczywiście jak masz możliwość ręcznego przełączenia. (A może nawalił automat przełączający benzynę na lpg i jak masz ciepły silnik to próbuje zapodać i benzynę i lpg.)
na zimnym odpaleniu obroty sa płynne zaś na cieplym jak odpalam i krece 4 sekund powoli wchodzi na obroty jałowe i przez chwile falują po 5sekundach obroty sa płynne.
Mój problem jest taki. Gdy auto zimne (np w garazu) pali z pierwszego kopnięcia a gdy jest cieply troche musze krecic. Jako przyczynę tego całego cyrku podejrzewam pompę paliwa. Lecz do końca nie jestem pewnien czy to jej wina. I na darmo nie chce wydac ok 140zł.
Z problemem walcze juz od roku. Wymienilem czujniki temp cieczy powietrza, przewody wn swiece filtry i czyscilem silniczek korkowy, regeneracja rozrusznika, wymieniana uszczelka pod glowica. Także jestem zdruzgotany ta cała sytuacja. bo musze krecic go na cieplym.
No dobra pompa działa ,a tak w ogóle to w czym tkwi twój problem?
gdzies na necie napisane tak było no nie wiem mniejsza o wiekszosc. Odpiołem od listwy w ten czas druga osoba włączyła zapłon i uruchomiła sie pompa paliwa po przekreceniu kluczyka
Kolego ,a dlaczego miało by być 3 atmosfery? W książce serwisowej stoi jak byk 0,07 MPa czyli około 0.6908462867012089 atm. Odpiąłeś od listwy , a rozrusznikiem zakręciłeś?