Sprawdź jeszcze drożność całego układu chłodzenia. Miałem taki sam problem i okazało się że nagrzewnica była zatkana przez co wytwarzało się duże ciśnienie w układzie chłodzenia i wyrzucało mi płyn. Możesz też odkręcić korek i na odpalonym silniku sprawdź czy nie podnosi sie poziom płynu.
płyn chłodniczy zapewne dostaje się do oleju...a to oznacza że albo głowica jest trafiona albo głowica była słabo dokręcona;]a silnik normalnie pracuje czy przerywa i jest słaby? może uszczelkę Ci wydmuchało spod głowicy...
w mojej viki ubywalo ok 1litr na 150km wiec bardzo duzo,wymienilem rozrzad razem z pompa i po przejechaniu juz 2tys km nieubylo nawet 100ml
Sprawdź jeszcze drożność całego układu chłodzenia. Miałem taki sam problem i okazało się że nagrzewnica była zatkana przez co wytwarzało się duże ciśnienie w układzie chłodzenia i wyrzucało mi płyn. Możesz też odkręcić korek i na odpalonym silniku sprawdź czy nie podnosi sie poziom płynu.
no to coś z głowicą;/
wlasnie ze po zrobieniu tej uszczelki silnik duzo lepiej chodzi i nie jest slabszy
płyn chłodniczy zapewne dostaje się do oleju...a to oznacza że albo głowica jest trafiona albo głowica była słabo dokręcona;]a silnik normalnie pracuje czy przerywa i jest słaby? może uszczelkę Ci wydmuchało spod głowicy...
albo nie zostala dokrecona po 500km i puszcza... sprobuj kluczem dynamometrycznym dokrecic
Może masz pękniętą głowicę albo nie równą trzeba było ją zplanować jak była wyjęta