Warsztat Samochodowy
|
pasek 1.8T pomocy silnik
|
moj kumpel ma paska 1.8 turbo i zrobił sie problem ktorego zaden z mechanior nic nie moze wskurac:( problem polega na tym ze pasek na niskich obotach do mometu załaczenia sie tubiny przerywa szarpie i z trudem wchodzi na wysze obroty jesli przemeczymy te niskie obroty załacza sie turbina i jest wszystko oki co to moze byc????????????? z gory dzieki za pomoc
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
oki dzieki borsuk sprobujemy z ta przysłonka w weekend :) pozdro i 3m sie
zapomniałem dodać, ... od strony wlotu przepływomierza, czyli tam gdzie z filtra powietrze dochodzi, broń boże za przepływką, bo wtedy masz gwarantowane zassanie do silnika tej przysłony ;).
sprawdź kolego przepływomierz powietrza, przysłoń jego pół otworu od strony wlotu (tylko dobrze zabezpiecz by nie wmieliło do środka). Przejedź się i zobacz czy jest poprawa. Jak jest to na 90% przepływka do wymiany. Jedna z możliwych przyczyn, mogą być inne, ale na pierwszy rzut oka optowałbym za przepływką.
pozDRoV :).
zobaczcie czyjniki ,i sonde lamde , komp powinien wykryc blod ,jedzcie do vw tam nie ma chuj zeby nie wykryli pozdrawiam
pasek jest na lpg sekwecja i ten problem jest i na gazie i na benzynce a spalanie to ok 10/100km lpg to chyba tak w normie. KOLIN to turbinka cały czas hula to ja sie poprawie i nap. to tak ze granica jest 3tys obrotow:))) pozdro
Dodam tylko od siebie, że nie ma czegoś takiego jak załącza się Turbina... Ona cały czas pracuję tylko im więcej gazu to pompuje większe ciśnienie. Na moje sprawdźcie czujnik temperatury, wałka rozrządu
a nie pali za duzo? bo kiedys mialem podobny problem i okazalo sie ze byl to czujnik temperatury. proponuje jeszcze auto podlaczyc pod kompa
zapomniałem nap ze to pasek B5