hahaha.. wyjac skrzynie :) no pogratulowac tego pomyslu :D tak jak koledzy pisali,a nakretka jest na 32,co do sprezynki nie jest tam konieczna(ja nigdy nie mialem i nie mam),a odpadajace kolo to tez jest ciekawe :D 20minut roboty i masz pprzegub zmieniony ;)
dawid33332 2009-09-07 21:10:02
najlepiej wyciąg skrzynie i bedziesz miał najlepszy dostęp , i nie bedziesz sie męczył leżąc pod samochodem .
^
^
IDIOTYZM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zastanowcie sie idioci zanim cos napiszecie albo wcale nie piszcie bo potem osoby nieznajace sie maja tylko wiecej roboty.
Tak jak napisal kolega Bakenz jest najprosciej. Klucz 30-32 niepamietam ktory. Wazne zeby miec reczny sprawny lub oprzec kolo na ziemi zeby sie nie krecilo przy probie ruszenia nakretki. Aha i ona jest zaklepana w jednym miejscu. Po wymianie najlepiej wlozyc nowa i zaklepac majzlem w wyciecie. Od biedy mozna starej uzyc chodz nie polecam
Kolego zle mu to powiedziałeś, musisz tak jak kolega mowi odkrecic zabierak z przegubu, to masz 4 sruby na klucz 13, zabierak odsuwasz na polosi zeby ci nie zawadzal i masz taka duza nakretke(nie pamietam jaki klucz, ale ja to zawsze "francuzem" odkrecam) odkrecasz ja calkiem i zdejmujesz przegub z piasty, uwazaj tylko bo miedzy polosia a piasta w srodku zabieraka bedzie taka mala sprezynka ona lubi wyskakiwac jak sie zabierak odsuwa.. Pozdrawiam
Sam przegub czy z zabierakiem? Położ się pod niego i przy kołach masz po 4 śruby na klucz 13. Odkręc je i wyjmij półosie. Z nich zdejmij przegub, założ nowy i skręc. Jeśli nakręcilem to przepraszam. Ale tak mi się wydaje tam jest
hahaha.. wyjac skrzynie :) no pogratulowac tego pomyslu :D tak jak koledzy pisali,a nakretka jest na 32,co do sprezynki nie jest tam konieczna(ja nigdy nie mialem i nie mam),a odpadajace kolo to tez jest ciekawe :D 20minut roboty i masz pprzegub zmieniony ;)
uważaj kolego bo o ile wiem to p odkęceniu przeguba koło może zlecieć... ja jak odkęciłem to odleciało. radzę na lewarek
dawid33332 2009-09-07 21:10:02
najlepiej wyciąg skrzynie i bedziesz miał najlepszy dostęp , i nie bedziesz sie męczył leżąc pod samochodem .
^
^
IDIOTYZM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zastanowcie sie idioci zanim cos napiszecie albo wcale nie piszcie bo potem osoby nieznajace sie maja tylko wiecej roboty.
Tak jak napisal kolega Bakenz jest najprosciej. Klucz 30-32 niepamietam ktory. Wazne zeby miec reczny sprawny lub oprzec kolo na ziemi zeby sie nie krecilo przy probie ruszenia nakretki. Aha i ona jest zaklepana w jednym miejscu. Po wymianie najlepiej wlozyc nowa i zaklepac majzlem w wyciecie. Od biedy mozna starej uzyc chodz nie polecam
klucz do przegubu 32
najlepiej wyciąg skrzynie i bedziesz miał najlepszy dostęp , i nie bedziesz sie męczył leżąc pod samochodem .
Kolego zle mu to powiedziałeś, musisz tak jak kolega mowi odkrecic zabierak z przegubu, to masz 4 sruby na klucz 13, zabierak odsuwasz na polosi zeby ci nie zawadzal i masz taka duza nakretke(nie pamietam jaki klucz, ale ja to zawsze "francuzem" odkrecam) odkrecasz ja calkiem i zdejmujesz przegub z piasty, uwazaj tylko bo miedzy polosia a piasta w srodku zabieraka bedzie taka mala sprezynka ona lubi wyskakiwac jak sie zabierak odsuwa.. Pozdrawiam
Sam przegub czy z zabierakiem? Położ się pod niego i przy kołach masz po 4 śruby na klucz 13. Odkręc je i wyjmij półosie. Z nich zdejmij przegub, założ nowy i skręc. Jeśli nakręcilem to przepraszam. Ale tak mi się wydaje tam jest