Warsztat Samochodowy
|
swap
|
nie wiem jaki silniczek wrzucić do fiata 126P o pojemności 900 ccm i rzeby w miare prosty był swap dużo malców widze na silniku fiata 127 ale po odwiedzeniu paru punktów nie znalazłem nic jest pare sc i cc który wybrać?????
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
jak chcesz robić swapa to jak najbardziej silnik 900, a to dlatego że zostaje prawie seryjna tylna belka, więc na przeglądzie/policja/ nic nie mogą się doczepić, przy silniku 1,1 lub większym tylną belkę trzeba wyrzucić i zrobić nową co jest traktowane jako zmiany konstrukcyjne. jeśli chodzi który wybrać to zdecydowanie ze starego cc (rok produkcji chyba do 1994) bo one były na gaźniku, łatwiej założyć i łatwiej ustawiać taki silnik bo nie ma potrzeby jeżdżenia na diagnostykę komputera, jak coś się zepsuje.
a tak naprawdę to są praktycznie takie same silniki, różnice to zasilanie i pojemność w cc 903ccm/gaźnik w sc 899ccm/wtrysk
Silnik od kamaza bedzie pasował
spoko, tylko punto turbo ma 1.4 i taki silnik ma sporo broblemow, nie dostaniesz raczej nic w dobrym stanie tylko pascia jakiegos i problem ze zmiana skrzyi biegow bo trzeba przelozyc calosc, polosie itp. uno 1.3 turbo tez odpada wiec jak chcesz to szukaj z punto alb uno najlepsze sa silniki 1.1 bo na gazniku to prost i kombinowac mozna z gaznikami, ale pamietaj, pomysl jak skrzynie przelozyc, owszem , mozna z fiata 127 albo 128 ale tez ciezko dostac cos fajnego, sa tez silniki 750 z fiata pandy, zastawa stara, fajnie pasuje do skrzyni, mozna tez zrobic z tego co masz 700ccm i bedzie nawet chodzic, tloki od poloneza 1600 i kilka zmian i pojezdzisz bez zglaszania tego w urzedzie bo nikt tego nie sprawdzi, a tak to masz troche chodzenia po urzedach bo potem nie podbijesz przegladu, pozdro
tak jak kolega nizej 1.2 z punto,lub 1.4 na wtrysku. na swap 900 aby szkoda pieniedzy,lepiej dolozyc i miec naprawde juz konkret.
1.2 Turbo z fiata punto!
witam jak ja bym robił ze swojego malca swapa no to wkładał bym silnik 900 od sc nowsza konstrukcja silnika łatwiejszy dostep do części
silnik to rzecz wmienna od jakiegoś czasu - nie ma już nr silnika w dowodzie, jak chcesz to możesz zgłosić w urzedize że zwiększyła się pojemność - ale po co ? :P Żeby większe Oc płacić?
a jakie pużniej czyności trzeba do zarejstrowania go dukomety i gdzie sie z tym udać z papierami i czy trzeba jakiś paapier przedsawić z kod mam silnik i tp?????????