Warsztat Samochodowy
|
bmw biało z komina i duze ubyt
|
mam problem z moja bmw a mianowicie powyżej 140km/h przy puszczeniu nogi z gazu moja bestijka robi zasłonę dymną a po takiej i po postawieniu auta na parking i odpaleniu po 5 godzinach jest taka sytuacja ze przez chwile wali białym dymem I rzuca obrotami co mi radzicie bo wstawienie nowego alla nowego używanego silnika kosztuje 2tys ale jaka będę miał pewność czy za 5miesiecy nie będę miał tego samego problemu
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
a kiedy regulowałes zawory? moze zyzył sie tez walek rozrządu? nie słychac matelicznego dzwieku,gdzies w okolicy zaworów? wiesz ja miałem problem z wałkiem(w 525i M20B25),i taka zmiana wałka+polerowanie gniazd zaworów + usczelka wyszło jakies 3 lata temu 700 pln. walki libia sie tam zuzywac niestety
mam silniczek typowy 2,0 12v ja tak sadzę ze to będą uszczelniacze na głowicy gdyż jak dostałem to autko to jeździł na bp i gaz a ja tylko na pb wiec ten cały syf można powiedzieć wypukałem potrzebuje zrobić po prostu ten silniczek tak aby można było do jeździć do końca roku i będę kupował nowa bmw e 30 w coupe lub w combi ale taki roczniczek 94 ostatnie wersje
tak jak mówiłem. jak robi się uszczelke to wymienia sie tez uszczelniacze zaworów. ale pewnie mechanik na to nie wpadł:-) sprawdz ciśnienie na cylindrach przyrzadem do mierzenia. ono moze cos dac,ale nie do konca.a pamiętasz czy cylinder miał progi? jaki masz silnik w tej beemce? dokładne oznaczenie? bo bym ci podał jakies orientacyjne ceny takiej operacji. powtórze sie,jeszcze raz,bo ktos pisze,ze 200 pln-ów to kosztuje:-) -sama markowa uszczelka pod głowice,kosztuje ok.300 pln,a gdzie uszczelniacze,i robocizna???
do będą uszczelniacze zaworowe, koszt wymiany to około 200-400zł, tłoki lub pierścienie są winne gdy przy ostrym przyspieszaniu zostawiasz chmurę dymu
uszczelka była wymieniona 5 tys temu olej na tydzień dolewam 1 litr to raczej coś w środku silnika uszczelniacze zaworowe czy co to możne być lub w najgorszym przypadku pierścienie
pewnie masz kolego uszczelkę pod głowica walnięta :-((( ale to dopiero poczatki wydmychania. na twoim miejscu bym szybko ja postawił do mechanika,bo "zajezdzisz" silnik do końca. jeszcze moze byc problem z uszczelniaczami zaworów,ale to tylko mechanik zweryfikuje. ubywa ci płynu,albo oleju? czy korki ood chłodnicy i oleju nie sa od srodka brudne??? opisz cos dokładniej.jakim stylem jazdy jeżdzisz?
kto pisze,ze wymiana usczelki to 300 pln??!! chyba u złotej raczki tyle. sama markowa usczelka(a nie rzemiosło),prawie tyle kosztuje niestety,a gdzie robocizna?
albo przepływomierz powietrza padł i dlatego rzuca obrotami
jak biały dym to pewnie uszczelka pod glowica koszt naprawy okolo 300 zł w warsztacie miałem podobny problem prz odpalaniu musiała zakopcic ale tez nie zawsze
a oleju bierze???ile???plynu chłodniczego nie ubywa???