na 90% smialo zakladaj pasek(oczywiscie o ustawieniu juz nie musze pisac),i w droge .. i NIE kazdy oplowski oprocz diesla sa bezkolizyjne!! bo tylko 1.4,1.6,1.8,2.0 8v,bo z 16v to juz niestety nie jest tak wesolo! Przy okazji zamiast wymeiniac uszcz.pod glowica(bezsens totalny!) lepiej wymien napinacz paska,oraz pompe wody! pozdrawiam i powodzonka zycze
niektore 1.4 sie giely. najprosciej ustaw znaki pamietaj aby 1 tlok byl w gmp zaloz pasek i pokrec silnikiem. ale kluczem. jesli bedzie sie w miare krecil sprobuj go odpalic. innego sposobu nie ma. i nie sciagaj glowicy bez powodu bo to nie jest przy okazji. pozdrawiam
nie jestem pewny ale podobno oplowskie 1.4 i 1.6 8 zaworowe są bezkolizyjne... hmm ale jaki masz problem skoro zakładasz pasek możesz zdjąć głowicę i sprawdzić czy wszystko ok to nie jest dużo roboty, a przy okazji zmienisz uszczelkę:) pozdro
na 90% smialo zakladaj pasek(oczywiscie o ustawieniu juz nie musze pisac),i w droge .. i NIE kazdy oplowski oprocz diesla sa bezkolizyjne!! bo tylko 1.4,1.6,1.8,2.0 8v,bo z 16v to juz niestety nie jest tak wesolo! Przy okazji zamiast wymeiniac uszcz.pod glowica(bezsens totalny!) lepiej wymien napinacz paska,oraz pompe wody! pozdrawiam i powodzonka zycze
niektore 1.4 sie giely. najprosciej ustaw znaki pamietaj aby 1 tlok byl w gmp zaloz pasek i pokrec silnikiem. ale kluczem. jesli bedzie sie w miare krecil sprobuj go odpalic. innego sposobu nie ma. i nie sciagaj glowicy bez powodu bo to nie jest przy okazji. pozdrawiam
spoko wodza. kazdy oplowski silnik jest bezkolizyjny oprócz disla!!!. tak wiec zakładaj nowy pasek i w drogie:))
nie jestem pewny ale podobno oplowskie 1.4 i 1.6 8 zaworowe są bezkolizyjne... hmm ale jaki masz problem skoro zakładasz pasek możesz zdjąć głowicę i sprawdzić czy wszystko ok to nie jest dużo roboty, a przy okazji zmienisz uszczelkę:) pozdro