facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Samochodowy

Maluch. Problem z cewka;(

MIKE8 Fiat 126

Witam. Niedawno mialem u siebie w malcu awarie z ukladem zaplonowym i wymienilem przewod zasilania(+) do cewki zaplonowej na nowy i poprowadzilem go bezposrednio do akumulatora. Niestety to tak chyba nie moze byc bo spalila mi sie juz druga cewka w ciagu dwoch dni:( cewka dziala ale sie nagrzewa i wkoncu spali. I mam takie pytanie czy to dlatego ze poprowadzilem ten przewód bezposrednio do aku? bo wydaje mi sie ze seryjnie byl podpiety pod skrzynke z bezpiecznikami, a jesli tak to pod jaki bezpiecznik? z gory dziekuje i pozdrawiam


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (3)

  • 2009-02-27 22:09:50

    dzieki bardzo;D jutro to naprawie tylko musze miec jeszcze nowa cewke no ale jak dobrze to juz jutro bedzie. jeszcze raz wielkie dzieki;)

  • 2009-02-27 20:25:56

    zgadzam sie z GARGo. takie podłączenie mozesz zastosowac doraznie na zjazd i prad bierzesz od alternatora.umnie był taki przypadek ze kabelel w przegrodzie silnika co szedł do cefki był przegrzany i łamał sie jak słomka. wymieniłem na drugi i połaczyłem go w srodku koło tylnego siedzenia gdzie wchodzi wiazka i problem zginał:)

  • 2009-02-27 20:05:22

    Kabel powinien być poprowadzony od cewki do kostki i z niej wychodzą 2 kable jeden idzie do bezpiecznika 2-B a drugi do stacyjki, jeśli podpiąłeś cewke bezpośrednio pod aku. to ona cały czas jest pod napięciem i to może być efektem jej przepalania sie. Jeśli jesteś nie pewny jak to zrobić to zajrzyj sobie do schematu elektryki ( tylko weź schemat do twojego modelu malucha bo różnie to bywa z tymi schematami:) )

Losowe pojazdy

  • Yamaha DT 50
  • Kymco Agility 50
  • Yamaha YZF 600
  • Aprilia RS 50
  • Simson S 50
  • Opel Rekord

Co robią kierowcy na PJ