Warsztat Samochodowy
|
BMW e32
|
Siema
Co myślicie o starej siódemie? Chciałbym najlepiej z 3.0 ograniczają mnie koszty. Stać mnie jak narazie na w miarę przyzwoity egzemplarz za 5tys. Gorzej jest z utrzymaniem, ubezpieczenie coś koło 700 stów, wrzuciłbym bym sekwencje to tak 15-20l/100km (nie jestem biznesmen a auto chcę używać na codzień a nie od święta więc proszę bez lipnych komentarzy na temat gazu) Moje zdanie jak narazie jest takie, że bym dozbierał większą sumę, kupiłbym np egzemplarz za 10tys z full wypasem ( np. http://allegro.pl/bmw-750il-unikat-i1401751063.html tylko jest w 5.0 i do tego automat a chcę manuala) do tego kapitalnym remont, teraz moje pytanie ile bym musiał około wsadzić żebym miał igiełke? Uważam, że jak auto jest droższe w utrzymaniu to lepiej dołożyc i kupić porządny egzemplarz niż jakieś przysłowiowe padło. Myślę, że jak narazie pobujam się Mondkiem i jak uzbieram tyle, żebym miał IGŁĘ to pomyśle dopiero o kupnie. Proszę o porady, opinie i Pozdrawiam ;)
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Jaki przebieg mniej więcej kupić, ile te silniki wytrzymują tysięcy kilometrów?
Sorry, że tak dopisuje ale nachodzi mi to na myśl ;)
Jaki rocznik brać najlepiej? Może podałbyś mi jakiś ciekawy egzemplarz na sell.
Chodzi mi głównie jakie silniki najlepsze, czy 3.0 to nie będzie za mały motor jak na tę budę, i wogóle wszystko o siódemce ;)
Czyli nie opłaca się zbytnio kupować za 10 kafli jak można za 5 dostać i może już z gazem. Z mojego miasta kolo sprzedaje http://moto.allegro.pl/bmw-z-sekwencja-mozliwa-zamiana-i1414121781.html podoba mi się kolor i stan bez żadnych tuningów-serria, do tego gaz i 3.0 silnik w manualu, tylko jeden minus, trochę uboga jest ;/ co myślisz o tym egzemplarzu? Wiesz chce kupić furę na dłuższy okres niż rok, dwa więc opłaca się trochę wsadzić siana. I co myślisz ogólnie o e32?
dal za nia wlasnie 10 patykow i kupil jako nypla tzn oszukano go a ze chlopaczyna nie zna sie nic a nic (owy egzemplarz max 5 tys powinien kosztowac)
jezeli chcesz ograniczyc koszta to nie polecam 5.0 gdyz owy model malo ma wspolnego z ekonomia pozatym manuali nie bylo w v12 ,w skrzyni wymienia sie oklej i nie jest to najtanszy zabieg totez takze notorycznie jest zaniedbywane, a skrzynia wtedy dziala poprostu kiepsko, sekwencja jak najbardziej ale do v12 seq moze byc za 3.5 albo za 5-7 patoli co rzutuje na jej jakosc weksploatacji spalanie i glownie moc, w e32 czesto sa zapuszczone zawieszenia wahacze koncowki oprocz amorow bo te sa solidnie wykonane i mimo duzych przebiegow godziwie znosza katorgi naszxych drogm w tak leciwym aucie zdarzaja sie rozszczelnione klimy , wycieki z silnika oleju , jednak wszystko zalezy od tego jak kto dbał i raczej niemozliwym jest za mala kwote znalezc nypelkam lata robia swoje zawsze jest cos do wymiany czesci nie sa drogie w gruncie rzeczy ale jak jest ich duzo do naprawy to uzbiera sie na niemala kwote nie liczac mechanika kolega ma v12 i tolku nie moze dojsc bywa u mnie czesto nia na warsztacie , wytluczony złom (z punktu mechanicznego) jesli chodzi o stan a dal za nia wlasnie 10 patykow i kupil jako nypla i ciagle cos wlozył juz 4 tysiace i jeszcze troche wlozy , ja mialem kiedys e32 3.5 z niemiec stan porazajaco dobry jak na owy wiek nie zniszczona i to bylo to (jestesmy uzytkownikami marki ), moja opinia taka lepiej dobrze poszukac zanim sie kupi, kupic latwo ale doprowadzac do stanu od podstaw mija sie z celem radosci z posiadania