Warsztat Samochodowy
|
BMW SERIA 5 E34 (co i jak?)
|
Witam.
A więc planuje kupić autko, strasznie podoba mi się e34 w sedanie, planuje przeznaczyć 4tys zł. Chce być zadowolony ze swojego zakupu więc mam kilka pytań i wątpliwości odnośnie 'betki'. Po pierwsze to jaki silnik wybrać, jestem młodym kierowcą i będę starsznie dużo jeździł i nie chce większości swoich pieniędzy zostawiać na stacji benzynowej, nie chce zbytnio ropniaka bo mam wątpliwości odnośnie starych dieseli. Więc w grę wchodzi benzyna, ewentualnie benzyna i lpg. Interesuja mnie silniki 1.8 , 2.0 , 2.5 większy mi nie jest potrzebny. Słyszałem, że 1.8 to mały silnik jak na tę budę. Jakbyście mogli mi napisać dokładne spalanie, nie zaniżane tych silników, jaka pojemność jest najlepsza, najbardziej ekonomiczna. Na co muszę zwrócić uwagę przy kupnie, żeby sie potem nie rozczarować. Te auto planuje kupić na dłuższy czas a nie na 2-3 lata więc każdy chyba mnie rozumie. Wiem jak jeżdża niektórzy i nie chce kupić jakiegoś przysłowiowego padła. A i czy wogóle do kwoty wyżej podanej o
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Kolego Kuba... Co Ty porównujesz jakieś wieśwageny ople i te inne do BMW ?? To nie ma nawet co porównywać tej marki do pozostałych... I co do wypowiedzi kolegi RafiBDG to się zgodze. 1.8 jest za mały na taką budę i więcej bedzie palił niż np. 2.0 a myślę , że 2.0 jest w miare optymalny do tej budy ;]
na 1.8 nie wyrobisz z paliwem...
kolego do 4tys mozesz kupic ladnego golfa III astre F, corse B, w dieslu jak i w benzynie, w benzynie astra i golf minimum 1.6 najlepiej 1.8, a corse 1.4, a jezeli chodzi o diesla to kazdy bedzie dobry :) byle nie dymil itp.
a napewno duzo taniej Cie wyjda naprawy, bo czesci do opla i vw sa SMIESZNIE tanie :) bo czesci do bmw napewno sa drozsze niz do wyzej wypisanych modeli, a opla i vw kazdy 'mechanik' naprawi :)
Jeśli nie chcesz odwiedzać stacji paliw to proponuje 1.8. Wystarczy Ci z pewnością.
Ja polecam Diesla poniewarz są one niezawodne i bardzo ekonomiczne.
Bedziesz z niego zadowolony.
Zwrócic uwagę trzeba na blacharkę, jak silnk pracuje(czy dymi, klekocze).
Następnie sprawdź hamulce, płynność biegów i skrętu(kieriwnica nie bije lub zżuca na boki).
Jeśli znajdziesz dobry zgzemplarz to warto, myśle że do 4tyś. znajdziesz coś w miare dobrego, lecz bierz diesla.
c.d
A i czy wogóle do kwoty wyżej podanej opłaca się kupować ten model czy lepiej sobie odpuścić bo np. nic ciekawego nie dostane w dobrym stanie.
Proszę o komkretne odpowiedzi i porady i z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam ;)