Na 99% będzie Cie czekała wymiana najlepiej całych zegarów. Kupno kompletnych zegarów zaoszczędzi Ci nerwów i pozwoli szybciej cieszyć się drugim zegarkiem....\r\nMożesz też zobaczyć przewody przy module.
pancio1001 2008-11-28 22:15:22
moglo sie cos stac z alternatorem
i co z tego gdyby nawet ?
jeżeli obrotek sam w sobie sie nie spalił a niby czemu to pewnie kabelek sie któryś zsunął,obluzował chyba że sygnał idzie z modułu zapłonowego to mógł moduł paść
zobacz sobie zegary,bo miałem coś podobnego lubią sie wtyczki luzowac i połączenia na płycie drukowanej.może być wina bezpiecznika,albo przewody już w komoże silnikowej.jak to z poldkiem bywa najlepiej sprawdzić cała instalacje obrotomierza.Radze załatwic sobie książkę napraw,nie jest droga a napewno nie raz Ci sie przyda.pozdrawiam
Na 99% będzie Cie czekała wymiana najlepiej całych zegarów. Kupno kompletnych zegarów zaoszczędzi Ci nerwów i pozwoli szybciej cieszyć się drugim zegarkiem....\r\nMożesz też zobaczyć przewody przy module.
pancio1001 2008-11-28 22:15:22
moglo sie cos stac z alternatorem
i co z tego gdyby nawet ?
jeżeli obrotek sam w sobie sie nie spalił a niby czemu to pewnie kabelek sie któryś zsunął,obluzował chyba że sygnał idzie z modułu zapłonowego to mógł moduł paść
moglo sie cos stac z alternatorem
sprawdz miernikiem czy do obrotka dochodzi jakies napiecie
Sprawdz Instalacje
racja sprawdz instalacje od obrotomierza
zobacz sobie zegary,bo miałem coś podobnego lubią sie wtyczki luzowac i połączenia na płycie drukowanej.może być wina bezpiecznika,albo przewody już w komoże silnikowej.jak to z poldkiem bywa najlepiej sprawdzić cała instalacje obrotomierza.Radze załatwic sobie książkę napraw,nie jest droga a napewno nie raz Ci sie przyda.pozdrawiam