Warsztat Motocyklowy
|
Jak poprawi chłodzenie w cz350
|
Witam i jednocześnie przepraszam za zdublowany temat-coś mi się komputer zawiesił.Główny problem polega na tym że czesia po dłuższej jeździe bardzo szybko się przegrzewa-przepala uszczelkę pod głowicą a tagrzezdaża się jej \"zaspawac\" świece. Problem jest na tyle uciążliwy iż razem z kolegami planujemy wybra się w wakacje w podróż do okoła Polski i pasuje żeby czesia sprawnie ja pokonała. gaźnik i zapłon dobrze wyregulowane. Proszę o propozycje rozwiązania mojego problemu. Z góry dzięki za odpowiedzi.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
oprócz tego napisali koledzy , jak masz brudne cylindry to je wyczyść , ja miałem kiedyś zabrudzone i też się szybciej grzał
Niewłaściwe pasowanie tłok-cylinder
zapłon do regulacji (na 100%)
gaźnik do regulacji.
Swiece spawa Ci dlatego iz pojawiło się spalanie stukowe, aby temu zapobiec zmniejsz lekko kompresje podkladajac grubsza uszczelke pod głowice.
Może zbyt mało oleju w benie i sie przegrzewa wlej troszke wiecej beny ja wiem 10ml i zobacz wtedy
Dużo razy bedziesz dawał ten sam temat człowieku nie rób burdelu
Druga sprawa to jakosć oleju lanego do paliwa i jego proporcje- mniemam że i ten temat masz sprawdzony- jeśli nie to radzę sie tym zająć :)
Jeśli jest tak jak piszesz- gaźnik i zapłon dobrze nastawione (sprawdź 100 razy zanim sie upewnisz co do tego :)) to jedyna rzecz to świece o niewłaściwej wartości cieplnej albo zbyt duże spasowanie tłoka i pierścieni do cylindra (zdarza sie po remoncie kapitalnym). Oczywiście zakładam że jeździsz "normalnie" a nie np tylko na drugim biegu lub kręcisz na kazdym biegu na czerwone pole obrotomierza :):):) Fabryczne użebrowanie silnika CZ (szczególnie żeliwniaka) w zupełności starcza do prawidłowego chłodzenia silnika w normalnych warunkach eksploatacyknych.
Pozdrawiam