facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

Jak poprawi chłodzenie w cz350

nitros CZ 350

Witam i jednocześnie przepraszam za zdublowany temat-coś mi się komputer zawiesił.Główny problem polega na tym że czesia po dłuższej jeździe bardzo szybko się przegrzewa-przepala uszczelkę pod głowicą a tagrzezdaża się jej \"zaspawac\" świece. Problem jest na tyle uciążliwy iż razem z kolegami planujemy wybra się w wakacje w podróż do okoła Polski i pasuje żeby czesia sprawnie ja pokonała. gaźnik i zapłon dobrze wyregulowane. Proszę o propozycje rozwiązania mojego problemu. Z góry dzięki za odpowiedzi.


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (6)

  • 2009-03-11 19:40:08

    oprócz tego napisali koledzy , jak masz brudne cylindry to je wyczyść , ja miałem kiedyś zabrudzone i też się szybciej grzał

  • 2009-02-02 09:58:44

    Niewłaściwe pasowanie tłok-cylinder
    zapłon do regulacji (na 100%)
    gaźnik do regulacji.
    Swiece spawa Ci dlatego iz pojawiło się spalanie stukowe, aby temu zapobiec zmniejsz lekko kompresje podkladajac grubsza uszczelke pod głowice.

  • 2009-02-01 21:43:38

    Może zbyt mało oleju w benie i sie przegrzewa wlej troszke wiecej beny ja wiem 10ml i zobacz wtedy

  • 2009-02-01 21:41:38

    Dużo razy bedziesz dawał ten sam temat człowieku nie rób burdelu

  • 2009-02-01 19:37:22

    Druga sprawa to jakosć oleju lanego do paliwa i jego proporcje- mniemam że i ten temat masz sprawdzony- jeśli nie to radzę sie tym zająć :)

  • 2009-02-01 19:35:22

    Jeśli jest tak jak piszesz- gaźnik i zapłon dobrze nastawione (sprawdź 100 razy zanim sie upewnisz co do tego :)) to jedyna rzecz to świece o niewłaściwej wartości cieplnej albo zbyt duże spasowanie tłoka i pierścieni do cylindra (zdarza sie po remoncie kapitalnym). Oczywiście zakładam że jeździsz "normalnie" a nie np tylko na drugim biegu lub kręcisz na kazdym biegu na czerwone pole obrotomierza :):):) Fabryczne użebrowanie silnika CZ (szczególnie żeliwniaka) w zupełności starcza do prawidłowego chłodzenia silnika w normalnych warunkach eksploatacyknych.
    Pozdrawiam

Losowe pojazdy

  • Yamaha Aerox 50
  • Harley Davidson Custom
  • Suzuki RF 600
  • Yamaha YZ 426F
  • BMW 5
  • Romet 737

Co robią kierowcy na PJ