Warsztat Motocyklowy
|
CPI SM 50 złom vmax 55 Km H
|
Witam co zrobić żeby poprawić osiągi tego motoroweru .
POlece pokoleji zebatki przód stadardowe tłumik oblokowany , gaźnik wyczyszony wyregulowany chodzi jak marzenie super rozpędza sie do 55 i potem wogole niechce isc ale nie przerywa tak jakby mu mocy brakowało mierzyłem kompresje wydapła kiepska 7.5bar. no ale na takiej powinnien napewno lepiej latać proszę o szybką pomoc czy ma on może Czujnik obrotów który jest z modułem połączony bo normalnie wkreca mi do 12 tys (to nawet wiecej niz inny pisza ze 11) a na 5 biegu i nawet 4 nie uda sie takkich obrtoów osiągnąc :(
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
mojemu kumplowi pali 7l ale 100km\h na zawołanie ma
moduł jest jakis chinski 5 wyjsc . dysza jest 7 cos 78 chyba ???? glowna taka ma byc czytalempoinnych forach , na membrance elegancko . apropo modulu na 1 biegu obroty sie zamykaja tak do 3 a potem to tak z trudem ida i nie można niemal zamkac obrotów tak w polowie zostają moze troche więcej tak wygląda blokada modułu???? czujnik kilometrów jest elektroniczny (tzn magnes)
a moduł masz sportowy?? jak nie on blokuje ,dysze wymieniłeś