Na tokarce dobrze nie zrobisz i to nie bedzie jeździć..Daj do zakładu, zrobią Ci go za 70zł porządnie a nie jakies kombinacje..!!Jak się robi to raz a dobrze!!
Jestem z zawodu tokarzem i kiedyś robiłem sobie szlif cylindra,ale do tego musi być dobra tokarka z nie wyrobionym łożem,żeby nie pociągnęło stożka podczas toczenia tuleji cylindra..dobry tokarz zrobi,paprak NIE.
To jest polska i wszystko się da ale chodzić to raczej nie będzie. Temat o skrzyni był. Wiesz co zrobić. Najlepiej sprzedaj ta mz. Jak nie zapłon to skrzynia, jak nie skrzynia to szlif. Ech
a jeszcze pytanie jak pham motor to mam 3 bieg a jak odpale na kopa wrzucam 1 potem 2 i 3 a 3 biegu niema jest tak jak by luz był a jak pham motor to ten bieg jest
Raczej nie zrobisz a szlif cylindra kosztuje u mnie 30 zł (nie u znajomego) i jest to normalna cena a nie 70 zł
Rahim sam jestes bubel. Nie słyszałes nigdy o takim czymś jak sprzedaż uszkodzonego moto?
A wy po co piszecie żeby sprzedawał moto??Jak się moto sprzedaje to dobre i się nie wciska bublu.
Na tokarce dobrze nie zrobisz i to nie bedzie jeździć..Daj do zakładu, zrobią Ci go za 70zł porządnie a nie jakies kombinacje..!!Jak się robi to raz a dobrze!!
Jestem z zawodu tokarzem i kiedyś robiłem sobie szlif cylindra,ale do tego musi być dobra tokarka z nie wyrobionym łożem,żeby nie pociągnęło stożka podczas toczenia tuleji cylindra..dobry tokarz zrobi,paprak NIE.
To jest polska i wszystko się da ale chodzić to raczej nie będzie. Temat o skrzyni był. Wiesz co zrobić. Najlepiej sprzedaj ta mz. Jak nie zapłon to skrzynia, jak nie skrzynia to szlif. Ech
a jeszcze pytanie jak pham motor to mam 3 bieg a jak odpale na kopa wrzucam 1 potem 2 i 3 a 3 biegu niema jest tak jak by luz był a jak pham motor to ten bieg jest