Warsztat Motocyklowy
|
mz etz 150
|
kurwa pomoże ktoś. kiedys miałem zapłon jak najbardziej przyspieszony i przerwe najwieksza bo inaczeej nie chodziła. raz se wyjechałem odpaliła normalnie przejechałem 200-300m i szmata zaczeła przerywać nie chciałe wkrecać sie na obroty wymieniłem jurz : gaznik, regulator napiecia ,filtr powietrza,kondensator, świece, nawet krzywke ale nie wiem po co.A i jeszcze troche kopci ale chyba oleju nie ciągnie,i kompresje ma dobrą. co do huja może by spierdolone.mz wkreca sie tylko na 4-5 tys obrotów .JUrz zaczyna mnie wkurwiać.A gdy podlicze ile kasy wjebałem w nia to aż żal w dupe sciska chyba wiecej niż ona sama jest warta.I nie pisac ze ladowania nie ma bo ma i to bardzo dobre.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
skoro wał sie przestawił to co to wogule znaczy nigdy takiego czegoś nie słyszałem.mugł byś opisać co to jest????????????
To jak tak do Ciebie motory przynoszą to dlaczego takiej MZ nie zrobisz??
Zobacz czy dostaje dobrą dawkę paliwa, zobacz czy pierścienie trzymają(skąd wiesz że ma kompresja-palec wkładałeś??), zobacz uszczelkę pod głowicą, zobacz czy ci gaz nie blokuje.
tak jak napisalem moim zdaniem wal sie przestawil.
kurde każdy z okolicy do mine przyprowadza motory i po wizycie u mnie wychodzi zadowolony więc nie mów że sie nie znam.Czyjś naprawie a swojego nie moge heheh. jeszcze takie coś nigdy mi sie nie zdażyło wić pytam kokoś może ktoś mił podobnie. jak ustawie zapłon tak jak ma być to za nic nie odpali musi być duż szybciej iskra przed GMP po tylko tak odpala ale przerywa.
jak tak czytam twoje problemy to stwierdzam ze sie nie bardzo znasz na tym, najlepiej daj ja komus kto sie zna to ci ja zrobi
Moim zdaniem wal ci sie przestawil i dlatego sie tak dzije. Nie jestem pewien ale raczej to bedzie to, ale probuj jeszcze dobrze wyregulowac zaplon i gaznik.