W mojej mz jest tak samo 1,2,3,4 ciongnie ładnie a wrzuce 5 to słabo ciongnie ale tylko pod wiatr.Jak nie ma wiatru to ciongnie na karzdym.Cylinder orginał bez szlifu nowy tłok i nowy gaznik orginał DDR 24n2-1dysza głowna rozwiercona na 125 org.w starym 24n2-2 było 115 w nowym 120 a teraz 125.
jesli nie chodzi ci na wolnych obrotach tzn ze masz slabe ladowanie a co do 5biegu to pewnie ci na 5 obroty spadaja i niechca isc w gore to przez kompresje
W mojej mz jest tak samo 1,2,3,4 ciongnie ładnie a wrzuce 5 to słabo ciongnie ale tylko pod wiatr.Jak nie ma wiatru to ciongnie na karzdym.Cylinder orginał bez szlifu nowy tłok i nowy gaznik orginał DDR 24n2-1dysza głowna rozwiercona na 125 org.w starym 24n2-2 było 115 w nowym 120 a teraz 125.
??????????????
a co zrobić żęby było lepsze ładowanie??????????????
jesli nie chodzi ci na wolnych obrotach tzn ze masz slabe ladowanie a co do 5biegu to pewnie ci na 5 obroty spadaja i niechca isc w gore to przez kompresje
Mało paliwa dostaje albo kompresja słaba i się remont szykuje..