facebook
System PJ
to 129 380 pojazdów na 669 413 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

zapłon z jawki mz etz 250

dawidmoto96 MZ ETZ 250

Witam założyłem do mojej mz etz 250 zapłon z jawki 50, to dobre rozwiązanie jak Ci się ten oryginalny z mz psuje. A wiec tak : Najpierw trzeba roztoczyć lub rozwiercić magneto jawki aby weszło na wał mz, jak już to zrobimy zakładamy magneto. Następnie trzeba dorobić dystans z metalu aby prądnica jawki wchodziła ciasno w to miejsce w karterze mz. Ja mam dane 5 bkaszek po bokach o grubości 3 mm ;) . Potem zakładamy prądnice i przykręcamy na 2 blaszkach do połówki do tych starych mocowań, regulujemy zapłon krzywką prądnica zostaje w miejscu!!! Moto zyskuje trochę więcej mocy, magneto jest o ponad połowę lżejsze od oryginału, najlepiej zapłon ustawic na 2,5 + 0,5 mm przed gmp. a tak chodzi w mz ts tak samo jak w etz tylko mocowania inne http://www.youtube.com/watch?v=NbpOL68HqkE


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (1)

  • 2014-03-04 14:05:27

    prosze o jakies opszerniejsze info na ten temat jakis filmik albo link do filmiku zdjecia wiesz moze czy uda sie zrobic taka opcje w etz 150 ?? moj meil szymoniasty456@o2.pl

Losowe pojazdy

  • Opel Vectra
  • Piaggio Typhoon 50
  • Opel Corsa
  • Yamaha DT 125
  • Honda VTX 1300
  • Zipp Vapor

Co robią kierowcy na PJ