Warsztat Motocyklowy
 |
zapłon z jawki mz etz 250
|
Witam założyłem do mojej mz etz 250 zapłon z jawki 50, to dobre rozwiązanie jak Ci się ten oryginalny z mz psuje. A wiec tak :
Najpierw trzeba roztoczyć lub rozwiercić magneto jawki aby weszło na wał mz, jak już to zrobimy zakładamy magneto. Następnie trzeba dorobić dystans z metalu aby prądnica jawki wchodziła ciasno w to miejsce w karterze mz. Ja mam dane 5 bkaszek po bokach o grubości 3 mm ;) . Potem zakładamy prądnice i przykręcamy na 2 blaszkach do połówki do tych starych mocowań, regulujemy zapłon krzywką prądnica zostaje w miejscu!!! Moto zyskuje trochę więcej mocy, magneto jest o ponad połowę lżejsze od oryginału, najlepiej zapłon ustawic na 2,5 + 0,5 mm przed gmp. a tak chodzi w mz ts tak samo jak w etz tylko mocowania inne http://www.youtube.com/watch?v=NbpOL68HqkE
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
prosze o jakies opszerniejsze info na ten temat jakis filmik albo link do filmiku zdjecia wiesz moze czy uda sie zrobic taka opcje w etz 150 ?? moj meil szymoniasty456@o2.pl