facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

mz es 250 zmiana zaplonu

sebastus4 MZ ES 250

witam chcę sie zabrac do zmiany zapłonu w mz es 250. Silnik jest ok tylko ze jest rozwalony wirnik,szczotki i niemam ani regulatora napięcia ani diod i zapłon jest podłaczony na krotko. Nie chce wyrzucac duzo kasy na to wszystko a lezy umnie caly kompletny zaplon od jawki 50 z wirnikiem itp i chce go załozyc bo mam dostep do tokarki,frezarki,strugarki itp wiec pytam was co o tym myslicie??


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (7)

  • 2010-02-19 15:06:49

    Adasiek185 tu jest mowa o zapłonie z jawki 50,z 1 kondensatorem i przerywaczym,jak miałem jawkę kaczke to nigdy nie było z tym problemów i łatwo sie regulowało w razie potrzeby,bo przerywacz jest na wierzchu,nie tak jak w simsonie pod magnetem.

  • 2010-02-19 12:17:17

    Dobre? I niezawodne? Od kiedy się tego pozbyłem dawno temu, zniknęły koszmary i wiecznie znikająca iskra. Mimo wymiany cewek, przerywaczy i kondensatorów, jakiś czas chodziło i zaraz iskry brak. Postało to coś parę godzin i iskra jest. Ech...

  • 2010-02-19 09:55:03

    ciekawy pomysł,popieram bo jawki mają bardzo dobre i niezawodne prądniczki :)

  • 2010-02-18 16:34:56

    zamontuj taki jak ja mam z jawki 50

  • 2010-02-15 20:27:04

    ja proponuje ten jakos zregenerowac i nie ombinowac nic z przerobkami i bedziesz mial wszystko pewne ze bedzie dzialac tak jak trzeba

  • 2010-02-15 19:23:20

    w ES nie ma diod bo jest pradnica prądu stalego,po co takie kombinacje wogule robic?,jak by to byl lepszy zaplon od orginalu to szwaby by go sami zalozyli.

  • 2010-02-15 19:19:51

    Zakładać jeden z bardziej awaryjnych zapłonów? Proponuje od simsona

Losowe pojazdy

  • Renault 19
  • Audi 80/90
  • Fiat 131
  • Yamaha Breeze
  • Honda NSR 125
  • Ford Puma

Co robią kierowcy na PJ