Warsztat Motocyklowy
|
mz etz 150
|
witam mam problem z mz troche jst słba na 3 biegu kiedyś leciał 70 tych a teraz ledwo 50.a i jeszcze nie trzyma obrotów na luzie próbowałem ustawiac le to nic nie dało mażna sie kręcic i nic.A gażnik czyściłem nie raz.Pomocy
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Jeśli kompresja słaba to tłok z pierścieniami do wymiany przy czym do tłoka musisz dobrać szlif do cylindra.
Większą dawkę się daje w gaźniku w komorze pływakowej, odginasz blaszkę aby zaworek iglicowy się więcej otwierał i więcej paliwa podawał.
Jak obniżysz no to mniejsza dawka.Najlepiej iglice daj na środek a dawkę paliwa zwiększ.
a i jeszcze jedno jak obniżę iglice to wtedy bedzie dostawac wieceje paliwa czy mniej?????????
jak sie daje wieksza dawke paliwa????????????
a jeśeli kompresja jest słaba to co tżeba zrobić szlif.bo kiedyś poszła mi uszczelka niedzy karterami i też była słaba kompresja.??????????
Do roboty!!!..dobrze, powoli rób wszystko
mozliwosci jest wiele wiec tak masz dos prawdzenia
kompresje jezeli jest dobra to niemaszansy zebyc utrzymal palec na otowrze od swiecy jezeli utrzymasz to juz masz remont do zrobienia tak ja robie w 50 cm ale niewiem jak jest w 250
zaplon tak jak kolega rahim powiedzial zdjemujesz jak niejest wytarty ani platynki nadpalone to zakladasz regulujesz i jest ok
2 zesz moze byc gdzies mimo czyszczenia nadal zaplachny ten gaznik wien wyjmij wyczyc wszystkie kanaly sprzezarka albo cienkim dricikiem stalowym tak zey ci tam nic nie pekeklo potem sprawdzasz droge paliwa czy dostaje tyle ile powninien i wyreguluj gaznik poczytaj na necie jest tego naprawde sporo
jezeli nadal nie to wymien swiece jezeli nadal tak bedzie to jeszcze kondensator
powodzenia w naprawie
Zapłon zobacz a najlepiej daj mu większą dawkę paliwa bo wnioskuje z tego że nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa i słaby jest.Aaa czujesz że mniejszy opór stawia kopka?Jeśli tak to kompresja spadła i remont Ciebie czeka.
a i jeszcze pali tylko na ssaniu